וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בליגת העל: מכבי חיפה רוצה לשבור שיאים

10.4.2013 / 15:14

ניצחון על ראשון לציון (19:40, ספ' 5) ייקבע שיא מועדון באחוזי הצלחה לקבוצה מהכרמל. גלבוע/גליל תארח את אשקלון

המחזור ה-22 בליגת העל, והאחרון בעונה הסדירה, יימשך מחר (חמישי) עם שני משחקים נוספים. בקרב צמרת מעניין תארח מכבי חיפה, אחרי חמישה ניצחונות רצופים, את מכבי ראשון לציון השישית בטבלה. לפני המשחק יקבלו בראד גרינברג ופט קליית'ס את תואר מאמן ושחק חודש מרץ בליגת העל. במשחק תחתית חם תארח הפועל גלבוע/גליל, שתשחק בשבוע הבא בפיינל פור הליגה הבלקנית, את אליצור אשקלון עם המאמן החדש-ישן אריאל בית הלחמי על הקווים.

מאמן מכבי חיפה בראד גרינברג. אדריאן הרבשטיין
יקבל לפני המשחק את תואר מאמן חודש מרץ. בראד גרינברג/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה - מכבי ראשון לציון (19:40, ספורט 5)

הקבוצה של בראד גרינברג מגיעה למשחק בידיעה שהיא תלויה בעצמה כדי לסיים במקום השני בטבלה בתום העונה הסדירה. הירוקים, שמגיעים למשחק עם רצף של חמישה ניצחונות רצופים, סימנו לעצמם מטרה ברורה - לסיים את הבית העליון במקום השני או השלישי כדי להמנע ממפגש עם מכבי תל אביב עד לגמר הליגה שייערך ברוממה ב-13 ליוני. חיפה מגיעה למשחק בסגל מלא, שאפילו חנן קולמן שערך במחזור שעבר את הבכורה שלו אחרי פציעה ארוכה מאוד, צפוי לשחק.

"אני יודע שהשחקנים רוצים לחזור ולשחק", אמר בראד גרינברג לקראת המשחק, "האימונים שלנו היו מאוד תחרותיים, אבל אין כמו משחקים. עבר הרבה זמן מאז הפעם האחרונה ששיחקנו, ומשחק נגד ראשון הוא אחד המשחקים הקשים בליגה. זו קבוצה עם ארבעה זרים מצויינים וגם ישראלים חזקים עם ניסיון רב. למשחק יש משמעות גדולה במטרה שלנו להישאר במקום השני בליגה".

רגע לפני הפגרה נקטע הרצף המצוין של ראשון לציון בהפסד ביתי להפועל חולון. הכתומים אמנם הבטיחו את מקומם בבית העליון, אך רוצים את יתרון הביתיות ברבע גמר הפלייאוף וכדי לעשות זאת הם יצטרכו לנצח בחיפה וכמו כן להיות ביכולת טובה מאוד גם במשחקים עד תחילת הסדרות. הקבוצה של רוני בוסאני ניצחה בסוף השבוע את הפועל תל אביב במשחק אימון 66:86 וזאת ללא הגארד ווילי וורן שנשלח הביתה לפני המשחק לאחר שאיחר לאסיפה שלפני המשחק. למרות זאת, וורן ישחק בחיפה.

המספר הנוסף

3 - הפסדי חוץ בלבד בעשרה משחקי חוץ לראשון לציון, הקבוצה השנייה בליגה במאזן החוץ אחרי מכיב תל אביב.

25 - נקודות בלבד חסרות לעידו קוז'יקרו כדי לעבור שלושה שחקנים בדרך למקום ה-51 בקלעי כל הזמנים: משה הכהן, נוריס קולמן ומאיר קמינסקי.

63.6 - אחוזי הצלחה רשמה מכבי חיפה בעונות 2008/9 ו-2009/10. ניצחון על ראשון לציון יקבע שיא מועדון חדש של אחוזי הצלחה בתום העונה הסדירה - 68.1 אחוזים.

יעמוד למבחן: פט קליית'ס. עד כה כמעט כל השחקנים שקיבלו את תואר שחקן החודש נבלמו בצורה בלתי ברורה לאחר מכן. קליית'ס יצטרך להוכיח מול הכתומים שהוא שחקן מסוג אחר ולהוביל את חיפה למקום השני בתום העונה הסדירה.

הפועל גלבוע/גליל עליון - אליצור אשקלון (19:30, פריצות בספורט 5)

הקבוצה של ליאור ליובין הייתה מהמעטות שזכו לשחק בזמן השביתה בזכות הליגה הבלקנית, והיא מגיעה למשחק לאחר ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים ועם סיכוי ממשי להגיע מהבית התחתון לרבע גמר הפלייאוף. בקבוצה מקווים להשאיר את המתיחות הרבה שקיימת בין ההנהלה לשחקנים בעקבות השביתה מאחור, ולהתרכז במשחק הביתי החשוב מול אשקלון. את משחקה הראשון בבית התחתון תשחק גלבוע/גליל כבר במוצאי יום העצמאות, וזאת בשל יציאתה לפיינל פור הליגה הבלקנית בסוף השבוע הבא.

עשרה הפסדים רצופים הובילו את אליצור אשקלון לבצע זעזוע ולסיים את דרכו של המאמן עדי אזולאי, רגע לפני שאובדים סיכוייה הריאלים של הקבוצה להשאר בליגת העל. מי שהחליף את אזולאי בקבוצה הוא אריאל בית הלחמי, בקדנציה שלישית, והוא יקווה לבצע שינוי כך שאשקלון תוכל להתחיל בטיפוס לעבר השארות מפתיעה. השינוי הראשון שבית הלחמי ביצע בסגל הוא ההחלטה לא להלביש למשחק בגן נר את ג'רוויס הייז, אותו הביא אזולאי רק חודש לפני השביתה, ולהחזיר את מרכוס מור.

המספר הנוסף

10 - הפסדי ליגה רצופים לאשקלון, שיא העונה בליגה.

30 - שחקנים בליגת העל קולעים יותר נקודות בממוצע למשחק מראקים סאנדרס, מלך הסלים של גלבוע/גליל עם 13.6 נקודות בממוצע למשחק בלבד.

75.2 - אחוז מקו העונשין רושמת העונה אליצור אשקלון, הטובה בליגה.

יעמוד למבחן: אריאל בית הלחמי. המאמן שחזר לאשקלון ירצה לנצח את משחק הבכורה שלו על מנת ולהשאיר לקבוצתו סיכוי כלשהו להשאר עונה נוספת בליגת העל. אם בית הלחמי יצליח במשימה תחזור האמונה לנשוב במפרשי הקבוצה הדרומית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully