וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "בקהאם נותן ביטחון, בזכותו אני מתמקד בכדורגל"

השבדי של פ.ס.ז' מסביר: "כשדייויד הגיע הוא תפס את תשומת הלב של התקשורת. ככה אני יכול לשחק כדורגל בלי הפרעה"

פריס סן ז'רמן תנסה הערב (רביעי, 21:45, שידור ישיר בספורט 5) להדהים את ברצלונה בקאמפ נואו ולהעפיל לחצי הגמר. הפריסאים מבינים שהמשימה תהיה קשה מאוד, אבל מי שנשמע בהחלט אופטימי לגבי הסיכויים שזה יקרה הוא זלאטן איברהימוביץ' שיפגוש שוב את האקסית אחרי שבשבוע שעבר הוא חילץ נגדה 2:2 דרמטי.

שחקן פ.ס.ז', זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
יורד ממנו הלחץ. זלאטן/רויטרס

"אני חושב שלבקהאם יש חלק חשוב בקבוצה", סיפר השבדי. "בגלל הסיטואציה שאנחנו נמצאים בה עכשיו, המועדון השתנה ממועדון רגיל למועדון מוביל, ובקהאם נותן לך סוג של ביטחון. יש לו אחריות על המגרש ומחוצה לו להוביל את הדרך בחודשיים הללו וזה חשוב מאוד. יש לו את האיכות, איכות גדולה. יש לו טאץ' שאין להרבה שחקנים והוא אלגנטי כשהוא משחק".

איברה המשיך והחמיא לחברו האנגלי, שאמור לפתוח הערב בהרכב: "אני חושב שזה טוב בשבילי שבקהאם הגיע ושהוא מקבל יותר תשומת לב ממני, ומשאירים אותי קצת לבד. כשהגעתי לכאן כולם אמרו: 'אל תדאג, כשחקן כדורגל אתה יכול ללכת בעיר ואף אחד לא יטריד אותך מכיוון שכששחקן כדורגל כאן זה לא כמו באיטליה', אבל מאז שהגעתי לכאן הכל נהיה לחוץ. כולם רודפים אחרי עם קטנועים. אני אף פעם לא מסתובב ברחובות. כשדייויד הגיע הוא תפס את תשומת ליבה של התקשורת, וזה טוב מכיוון שהוא דואג לזה ואני יכול לשחק כדורגל ולהתמקד בכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully