וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני לברון וקובי: כרמלו מוכר הכי הרבה חולצות ב-NBA

פורוורד הניקס שנמצא בעיצומה של עונת שיא, שובר שיאי פופלאריות וחלף על פני ג'יימס, דוראנט ובריאנט. דרק רוז חמישי

לברון ג'יימס רושם עונת שיא, קווין דוראנט ממשיך להשתפר והופך למפלצת, קובי בריאנט עדיין אייקון, אבל חובבי ה-NBA בארצות הברית הצביעו בארנקים: כרמלו אנתוני הוא השחקן הפופולארי ב-NBA, לפחות בכל הקשור למכירת חולצות.

הליגה פרסמה אתמול (שלישי) את הנתונים המפתיעים, שמציבים את מלו הרבה מעל קינג ג'יימס, דוראנטולה והממבה השחורה. נראה שהפופולאריות סביב פורוורד הניקס, שנמצא לאחרונה בכושר פשוט פנטסטי ומוליך את הניקס לעונת קאמבק מרשימה, הולכת וגואה, והתוצאות לפניכם.

קובי בריאנט, נבחרת המערב, מול כרמלו אנתוני, נבחרת המזרח. אולסטאר 2013. רויטרס
צוחק מי שצוחק אחרון. כרמלו מאחורי קובי/רויטרס

בכך, הפך מלו לשחקן הראשון של הניקס שנמצא בראש טבלת מכירת הגופיות מאז שזו החלה להימדד בשנת 2001. ראוי לציין שהנתונים מתייחסים לשנת 2013 בלבד ונמדדות על פי המכירות בחנות הרשמית של הליגה הממוקמת במנהטן וכן על פי המכירות באתר הרשמי של הליגה.

אנתוני דורג אשתקד במקום הרביעי במכירת גופיות בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, ונישל מהמקום הראשון את לברון ג'יימס, שירד למקום השני. את פסגת הרשימה ממלאים גם קווין דוראנט במקום השלישי, קובי בריאנט במקום הרביעי ודרק רוז במקום החמישי, למרות שטרם שיחק העונה במדי שיקאגו בעקבות פציעה.

דרק רוז, שיקגו בולס. Jonathan Daniel, GettyImages
אז מה אם הוא על הספסל? דרק רוז/GettyImages, Jonathan Daniel

אנתוני, שמוליך את טבלת הקלעים בליגה עם 28.4 נקודות למשחק, מוביל את הניקס לעונה מצוינת, והיא מדורגת כעת במקום השני במזרח. הניקס ניצחו גם ב-12 המשחקים האחרונים, ברובם אנתוני התפוצץ, ובשלושה משחקים רצופים צלף 40 (מול מילווקי), 40 (מול אטלנטה) והגיע לשיאו עם 50 נקודות (מול מיאמי).

בכל הקשור למכירת חולצות קבוצתית, הניקס ממשיכים להוליך את הרשימה כמעט כבכל שנה. אחריה מגיעות מיאמי והלייקרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully