וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה: "נשחק מול פ.ס.ז' כאילו מדובר במשחק גמר"

קשר ברצלונה מתכונן למשחק הגומלין ברבע גמר האלופות (ד', 21:45, ספ' 5). מסי צפוי לפתוח על הספסל, טיאגו סילבה כשיר

ברצלונה הייתה בטוחה שהיא חוזרת הביתה מצרפת עם ניצחון 1:2 על פריס סן ז'רמן, אבל שער של הצרפתים עמוק בתוספת הזמן קבע 2:2 וביום רביעי בערב (21:45, ספורט 5), ינסו הקטלאנים להשלים את המשימה ולעלות לחצי גמר ליגת האלופות על חשבון קבוצת הכוכבים של קרלו אנצ'לוטי, השועל האיטלקי הוותיק. הקטלאנים מגיעים למשחק הזה עם מאזן ביתי נהדר והם לא הפסידו בקאמפ נואו במפעל הזה כבר שלוש שנים.

אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה. רויטרס
לא מזלזל בפ.ס.ז'. אינייסטה/רויטרס

הקטלאנים מגיעים למשחק הזה עם מאזן ביתי נהדר והם לא הפסידו בקאמפ נואו במפעל הזה כבר שלוש שנים. בברצלונה מתעסקים כמובן בשאלת ליאונל מסי. החלוץ הארגנטינאי מתח שריר במשחק הקודם בפריס והוחלף במחצית. מסי, לא שיחק במשחק הליגה האחרון בו הביסה ברצלונה 0:5 את מאיורקה, והוא מוגדר בספק גדול למשחק הזה, כאשר על פי כל ההערכות הוא יפתח את המשחק על הספסל.

מי שצפוי לפתוח במקומו הוא ססק פברגאס, שכיכב במשחק הליגה האחרון מול מאיורקה עם שלושער ונכנס היטב למשבצת של מסי. פברגאס צפוי לפתוח בחולייה הקדמית לצידם של דויד וייה ופדרו, שהחלים מהפציעה שספג במשחק הנבחרת הספרדית. לטיטו וילאנובה יש כאב ראש לא קטן גם בחוליית ההגנה, כאשר חאבייר מסצ'ראנו מושעה מהמשחק הזה וקרלס פויול פצוע. מי שאמור לפתוח במרכז ההגנה לצידו של ג'רארד פיקה הוא אלכס סונג, הקשר הקמרוני שמיעט לשחק העונה.

ג'ורדי רואורה, עוזרו של טיטו וילאנובה דיבר לקראת המשחק והתייחס לחסרונו הצפוי של מסי: "אם מסי לא יוכל לשחק זה כמובן יהיה חיסרון רציני, אבל מי שיחליף אותו ישחק טוב ואנחנו לא צריכים לדאוג". על המשחק עצמו אמר: "כל משחק הוא שונה בפני עצמו. אני מרוצה מהתוצאה שעשינו בפריס. אנחנו צריכים להתייחס למשחק מחר כאילו מדובר במשחק הגמר".

אנדרס אינייסטה, קשרה של ברצלונה אמר לקראת המשחק: "יש לנו הרגשה טובה מאוד משום שאנחנו פוגשים קבוצה חזקה מאוד ויהיה משחק מרתק מולה. אנחנו משחקים בבית עם האוהדים שלנו ותוצאה שהשגנו בצרפת לא כל כך רעה". הקשר התייחס לסגל החסר ואמר: "לצערי אין לנו סגל מלא למשחק הזה וזה יחליש אותנו, אבל הקבוצה תשחק מחר כאילו מדובר במשחק גמר".

אינייסטה התייחס גם לקאמבק המופלא של אריק אבידל, שעשוי גם לקבל דקות משמעותיות מול הצרפתים: "זה היה מדהים לראות אותו חוזר לדרוך על הדשא. השיערות שלנו סמרו שראינו את זה, אין ספק שזה היה רגע מיוחר מאוד".

הרכב משוער: ויקטור ואלדס, דני אלבס, אלכס סונג, ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה, צ'אבי, סרחיו בוסקטס, אנדרס אינייסטה, פדרו, ססק פברגאס, דויד וייה

קרלו אנצ'לוטי מאמן פ.ס.ז'. רויטרס
"אסור לנו לחזור על הטעויות מהמשחק הראשון". אנצ'לוטי/רויטרס

אצל פריס סן ז'רמן יש בשורות טובות יותר לקרלו אנצ'לוטי לקראת ההתמודדות הזו. טיאגו סילבה, הבלם המצוין שלא שיחק במשחק הליגה האחרון של הקבוצה מול ראן בשל פציעה, החלים בזמן וצפוי לפתוח במרכז ההגנה של הצרפתים לצידו של אלכס, שגם הוא סבל מפציעה קלה במפשעה אך החלים בזמן.

מי שלא יעמוד לרשותו של אנצ'לוטי הוא בלס מטוידי, הקשר האחורי שכבש את שער השוויון הדרמטי במשחק הראשון. הקשר הדינמי ספג צהוב והוא יחזור לשחק במפעל רק אם קבוצתו תעפיל לחצי הגמר. דייויד בקהאם, הקשר האנגלי שפתח במפתיע במשחק הקודם, צפוי להמשיך לקבל קרדיט מאנצ'לוטי, בעיקר לאור חסרונו של מטוידי.

קרלו אנצ'לוטי, מאמנה הוותיק של פ.ס.ז', דיבר לקראת המשחק והתייחס לסוגיית ליאונל מסי: "כמובן שיהיה לנו סיכוי טוב יותר להעפיל אם מסי לא ישחק, אבל אנחנו לא נשנה את הטקטיקה שלנו. יש לנו בטחון לשחק מול אחת הקבוצות הטובות ביותר בעולם. אסור לנו לעשות טעויות מול קבוצה כזו, כפי שעשינו במשחק הראשון בצרפת".

מקסוול, המגן הברזילאי של פ.ס.ז', ששיחק בעבר בברצלונה, אמר לקראת ההתמודדות: "המשחק הקודם נתן לנו בטחון לקראת המפגש בברצלונה. אנחנו יודעים שזה יהיה משחק קשה מאוד מול קבוצה ששולטת הרבה מאוד בכדור, אבל נעשה את הכל".

על העובדה שהוא משחק מול האקסית, אמר: "זה יהיה משחק מיוחד מאוד עבורי מאחר ויש לי הרבה חברים בברצלונה. יש לי זיכרונות טובים מאוד מהמועדון הזה ומהתארים שזכיתי עימו. זו הזדמנות מיוחדת בשבילי ובשביל כל הקבוצה לשחק במשחק כזה במעמד כל כך מכובד כמו רבע גמר ליגת האלופות".

הרכב משוער: סלבטורה סיריגו, כריסטוף ז'אלה, אלכס, טיאגו סילבה, מקסוול, לוקאס, דייויד בקהאם, קלמון שאנטום, חאבייר פסטורה, אסקיאל לאבצי, זלאטן איברהימוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully