וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל אילת ניצחה את הפועל ירושלים 79:84

הקבוצות שבו מהשביתה ואילת התקרבה למקום השני. הפועל ת"א גברה על אשדוד 88:92, הפועל חולון על נתניה 58:67

אחרי שלושה וחצי שבועות ארוכים, ליגת העל חזרה הערב (רביעי) מהפגרה שנכפתה עליה בעקבות שביתת השחקנים, עם פתיחת המחזור ה-22 שיסיים את העונה הסדירה. לאחר המחזור הנוכחי תתחלק הליגה לבית עליון ובית תחתון כשלאחר מכן יחל שלב הפלייאוף. שלושה משחקים פתחו את המחזור, כשבמוקד עמד המפגש בין השלישית בטבלה, הפועל אילת להפועל ירושלים, בו הנחילו הדרומיים הפסד חמישי לקבוצה מהבירה עם 79:84. הפועל תל אביבגברה בקושי על מכבי אשדוד 88:92, ואילו הפועל חולון עם סגל קצר במיוחד, הפתיע את ברק נתניה עם ניצחון 58:67.

עודד קטש מאמן הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
ניצחון חשוב. קטש/אדריאן הרבשטיין

הפועל אילת - הפועל ירושלים 79:84

הקבוצה של עודד קטש הגיעה למשחק בידיעה שהיא יכולה לסיים את העונה הסדירה במקום השני ולסדר לעצמה לוח משחקים קל יותר אם תנצח את ירושלים, ועשתה זאת, גם אם בקושי רב. אילת רשמה ניצחון רביעי מחמישה משחקים וממשיכה להיראות מצוין למרות השביתה. ירושלים לעומת זאת סוגרת הפסד רביעי רצוף, ותחכה למשחקי מחר כדי לראות באיזה מקום תסיים את העונה הסדירה.

איליי הולמן עלה ללוח עם ארבע נקודות מהירות, אך מהלך טוב של פלס הסתיים בסל ועבירה וירושלים נטלה את ההובלה עם 8:9. רביב לימונד וקורטני פלס קלעו סלים רצופים, וירושלים התקרבה, אך ג'רום טילמן התחמם וקבע 21:22 לאילת בסיום הרבע הראשון.

אילת פתחה את הרבע השני מצוין ועלתה ליתרון 25:30 הודות לסקוטי הופסון. לארי אובאנון הגיע ל-11 נקודות ושמר על היתרון של אילת, כשבצד השני דאנקן ולימונד השאירו את ירושלים קרובה. אלישי כדיר עלה לשבע נקודות וצימק לארבע נקודות בלבד לזכות אילת, 40:44. פלס צלף עוד שלשה, שקבעה 43:46 לאילת בירידה להפסקה.

לארי אובאנון פתח את הרבע השלשי עם חדירה מוצלחת, ועלה ל-15 נקודות אישיות, וסל נוסף של הולמן העלה את אילת ליתרון 45:52. ג'רום טילמן ואבי בן שימול הריצו מיני בריחה של אילת, שעלתה ליתרון 45:55. אך אז ירושלים התעוררה, השלימה ריצת 0:8, וצימקה ל-62:65. אלי הופ נהדר של אילת הסתיים בהטבעה של סקוטי הופסון, ואילת ירדה בתום הרבע השלישי ביתרון 66:71.

רביב לימונד ומאיר טפירו קטעו בצורת של כמה דקות ללא סלים, וירושלים צימקה ל-73:76. אך אז אובאנון והופסון עם שני מהלכים נהדרים קבעו 74:80, פחות משתי דקות לסיום. ירושלים החטיאה פעם אחר פעם, ולא הצליחה להתקרב מספיק. 79:84 לאילת בסיום.

קלעו להפועל אילת: לארי אובאנון 24, ג'רום טילמן 15, אלי הולמן 14, סקוטי הופסון ואפיק ניסים 10 כל אחד, אבי בן שימול 7, יחזראל סקוור וטוני יאנגר 2 כל אחד.

קלעו להפועל ירושלים: ג'וש דאנקן 20 (9 ריבאונדים), קורטני פלס ורביב לימונד 17 כל אחד, אלישי כדיר 13, מאיר טפירו 6, דן גרונפלד 4, רון סטיל 2.

יהונתן שולדברנד שחקן הפועל תל אביב מול דיימון סימפסון שחקן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
התרגלנו לראות אותו ליד השולחן ולא על הפרקט. שולדברנד מול סימפסון/ברני ארדוב
בר טימור שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ניצחון קשה. בר טימור/ברני ארדוב

הפועל תל אביב - מכבי אשדוד 88:92

כמה משחקני הפועל תל אביב היו מהיותר פעילים בזמן השביתה. אחת הקבוצות היותר פעילות בזמן השביתה חוזרת לפעילות. שחקני הפועל תל אביב, ובראשם הקפטן מתן נאור, היו פעילים מאוד במאבק של ארגון השחקנים, בתמיכת הנהלת הקבוצה והאוהדים, וכעת חזרו כדי לסיים עונת ביכורים לא רעה בליגת העל ברגל ימין. כעת יקוו להעפיל לרבע הגמר מהפלייאוף התחתון. האדומעים ברחו ברבע השני ליתרון דו ספרתי ולא שמטו אותו עד הסיום, והצליחו לחפות על היעדרו של בריאן רנדל. ואשדוד? ההפסד דרדר אותה מתחת להפועל תל אביב, אך גם היא עדיין מקווה להעפיל לרבע הגמר.

מתן נאור קלע את הסל הראשון במשחק עם שלשה, אך מארדי קולינס פתח חזק ועם שבע נקודות מהירות קבע שוויון 9:9. קרטיס קלי עלה לעשר נקודות ברבע הראשון, והפועל תל אביב סיימה את הרבע הראשון ביתרון 20:22. המחליפים יותם שירן ויוני ניר נתנו בוסט מהספסל, ואנתוני גודס עם שלשה שנייה העלה את הפועל תל אביב ליתרון דו ספרתי, 29:39. גודס המשיך לצלוף מכל מקום, ושלשה של מתן נאור העלתה את הפועל תל אביב ליתרון 34:46. הפועל תל אביב ירדה למחצית ביתרון דו ספרתי, 38:48.

הפועל תל אביב פתחה גם את הרבע השלישי בטירוף, וההפרש טפח ל-18. בשלב אוהדי הפועל תל אביב החלו לעודד את ריאל מדריד, רגע לפני המשחק שלה מול מכבי תל אביב. מארדי קולינס התעורר ואשדוד נגסה לאט לאט בהפרש, והתקרבה עד 57:64. שתי קליעות עונשין של דרור חג'ג' קבעו 61:70 להפועל תל אביב בתום הרבע השלישי.

דיימון סימפסון חבר למארדי קולינס והשניים שוב צימקו, עד ל-82:76 בלבד להפועל תל אביב. אשדוד צימקה ל-88:87, חצי דקה לסיום, ואנטוני גודס הדביק עבירה שנויה במחלוקת. אשדוד קיבלה הזדמנות נוספת להשוות, אך קולינס החטיא פעמיים מהקו, והפועל הבטיחה ניצחון 88:92 בסיום.

קלעו להפועל תל אביב: קרטיס קלי ואנתוני גודס 26 כל אחד, מתן נאור 16, יונתן שולדברנד ויותם שירן 6 כל אחד, גל איתן ובר טימור 2 כל אחד.

קלעו לאשדוד: מארדי קולינס 25, דרור חג'ג' 16, אוסטין פרימן 13, דיימון סימפסון 12, ג'יימי סקין 10, גוני יזרעאלי 9, דניאל גור אריה 3.

עומאר ווטאד הפועל חולון. ברני ארדוב
חסרונו לא הורגש. עומר ווטאד/ברני ארדוב

הפועל חולון - ברק נתניה 58:67

לפני השביתה היה נראה כי רוחות של תקווה מנשבות בהפועל חולון. קבוצת אנשי העסקים בראשות שלמה אייזיק כבר סיכמה על רכישת המועדון, ואפילו ניצחון גדול על מכבי ראשון לציון הרחיק את הסגולים מאליצור אשקלון. בינתיים העסקה עדיין לא נחתמה סופית, ובחולון מגיעים למשחק הביתי מול ברק נתניה ללא המתאזרח החדש עומאר ווטאד שקרע את גיד אכילס וגמר את העונה. בהעדרו הסגל של דן שמיר שוב היה מצומצם מאוד, כשרק שלומי הרוש וזאק רוזן נמנו על הישראלים הבכירים, אך זה לא הפריע לה לנצח את ברק נתניה, שהגיעה רפויה במיוחד, ונתנה לחולון לפתוח פער כבר בפתיחה. היה זה ההפסד ה-11 העונה של נתניה, שתסיים את העונה, שתחכה לתוצאות מחר כדי לראות היכן תסיים את העונה.

פרנק האסל פתח מצוין עם שש נקודות מהירות מתחת לסל. קילינגסוורת' ובראדלי נכנסו למשחק וקלעו ארבע נקודות כל אחד, ולורנס היל קבע 12:16 לחולון בסיום הרבע הראשון.
ג'רום דייסון נכנס לענייינים בפתיחת הרבע השני ועם שלשה קשה העלה את חולון ליתרון 21:29. שתי הקבוצות התקשו להשיג נקודות, וחולון ירדה למחצית ביתרון 26:34.

שלומי הרוש פתח את הרבע השלישי עם סל, שהעלה את חולון ליתרון דו ספרתי. וושינגטון וקילינגסוורת' צימקו מעט, אך היתרון נשמר. חולון הוליכה 38:49 בתום הרבע השלישי.
חולון שמרה על אותו יתרון גם בפתיחת הרבע הרביעי, עם שלשה של זאק רוזן, ונתניה ביכולת נרפית לא הצליחה להתקרב עד לסיום. 58:67 לחולון בסיום.

קלעו להפועל חולון: ג'רום דייסון 30 (סחט 18 עבירות), פרנק האסל 16 (14 ריבאונדים), לורנס היל 8, דומיניק ווטרס וזאק רוזן 5 כל אחד, שלומי הרוש 2, רם אליאספור 1.

קלעו לברק נתניה: ראמל בראדלי 23 (8 ריבאונדים), מרקו קילינגסוורת' 15 (9 ריבאונדים), ריימר מורגן 9, אייל שולמן 5, דרון וושינגטון 4, אלירן גואטה 2. שגב זיקרי שותף אך לא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully