וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: גלאטסראיי הודחה למרות 2:3 על ריאל מדריד

ליגת האלופות: הבלאנקוס הובכו בטורקיה, אך עלו לחצי הגמר בזכות ה-0:3 במשחק הראשון. רונאלדו כבש צמד לספרדים

ריאל מדריד העפילה הערב (שלישי) לחצי גמר ליגת האלופות בסיומה של דרמה אדירה מול גלאטסראיי. הספרדים הגיעו לטורקיה אחרי ה- 0:3 במשחק הראשון במדריד וכבשו גם שער חוץ מוקדם בדקה השביעית, אבל הטורקים ביצעו מהפך וניצחו 2:3, תוצאה שלא הספיקה להם כמובן להעפיל לחצי הגמר, אך הותירה אותם עם המון מחמאות על הפייט גדול שנתנו למעצמה הספרדית.

אחרי התוצאה במשחק הראשון, ריאל מדריד ידעה ששער חוץ שלה יסגור הרמטית את ההתמודדות והיא השיגה אותו כאמור כבר בדקה השביעית. כריסטיאנו רונאלדו היה זה שכבש את שערו העשירי במפעל הזה והחמישי ברציפות, בסיומו של מהלך קבוצתי יפה שבו היו מעורבים גם מסוט אוזיל וסמי חדירה. עמנואל אבואה, אקס ארסנל, נתן את האות לקאמבק עם שער נהדר לחיבורים בדקה ה-57 מבישול של ווסלי סניידר. הטורקים המשיכו ללחוץ והשיגו שני שערים בתוך דקה. בדקה ה-71 זה היה ווסלי סניידר שהשלים את המהפך אחרי מבצע אישי נאה. פחות מדקה עברה ודידייה דרוגבה כבש את השלישי עם שער עקב מרהיב. דרוגבה כבש שער נוסף שנפסל בצדק בשל נבדל ובדקה ה-90 היה זה רונאלדו שקינח עם 2:3 מרתק בסיומה של דרמה גדולה באיסטנבול.

אנחל די מריה שחקן ריאל מדריד מול דידייה דרוגבה שחקן גלאטסראיי. AP
כמעט עקץ בפתיחה. די מריה במאבק עם דידייה דרוגבה/AP

בסיומו של יום, ריאל מדריד יכולה להיות מרוצה מהעפלתה לארבע האחרונות של המפעל, אך בוודאי שלא מהיכולת ומהריפיון ההגנתי שהציגה במחצית השנייה. למרות שהסיכוי של גלאטסראיי להעפיל היה אפסי, הקבוצה של פתים טרים נתנה פייט גדול לספרדים העדיפים ולא ויתרו עד הסוף, אך מי שאמר את המילה האחרונה היה כריסטיאנו רונאלדו, שכבש בתוספת הזמן את שערו ה-11 במפעל ושבר את שיאו האישי.

כשהיא יודעת שיריבות פוטנציאליות כמו באיירן מינכן וברצלונה עשויות לחכות לה בחצי הגמר, ריאל מדריד תהיה חייבת לשפר את ההגנה שלה כדי ללכת עד הסוף במפעל ואת זה יודע גם ז'וזה מוריניו. חזרתם של צ'אבי אלונסו וסרחיו ראמוס המושעים בחצי הגמר, בוודאי תעזור לספרדים לשפר את העורף שלהם. מנגד, גלאטסראיי יכולה כעת להתמקד בליגה המקומית, אך היא ראויה לכל המחמאות על הפייט הנהדר שנתנה לקבוצה עדיפה ממנה בהרבה.

שחקני גלאטסראיי ווסלי סניידר חוגג עם סלצ'וק אינן. רויטרס
משחק שיא שלו בגלא' לא הספיק. סניידר/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 90: גול! המשחק מסתיים כמו שהחל עם רונאלדו, שכבש את שערו ה-11 במפעל. הפורטוגלי קיבל כדור רוחב מצוין מקארים בנזמה ומקרוב בעט חזק פנימה וקבע את תוצאת הסיום - 2:3 לגלאטסראיי.

דקה 89: אדום! אלברו ארבלואה ספג צהוב ראשון אחרי עבירה גסה על ווסלי סניידר וכעבור דקה את השני אחרי ויכוחים עם השופט.

דקה 81: דידייה דרוגבה היה בטוח שהוא משיג את השני שלו והרביעי של קבוצתו, אבל השער שלו נפסל בצדק בשל נבדל.

דקה 72: גול! הייתם מאמינים? תוך דקה גלא' כובשת את השלישי ואיזה שער מדהים. דידייה דרוגבה חיכה במרכז הרחבה לרוחב של אמבראבט ועם העקב שלח כדור גאוני לרשת. 1:3 לגלאטסראיי, שזקוקה לעוד שני שערים כדי להעפיל.

דקה 71: גול! המהפך מושלם. ווסלי סניידר חדר לרחבה, עבר את רפאל וראן הצרפתי בין הרגליים ומקרוב בעט פנימה לרשת. 1:2 לטורקים.


דקה 62: כמעט מהפך של סניידר. פאביו קואנטראו כשל בהרחקה ושלח כדור לתוך הרחבה של ריאל. הקשר ההולנדי מצא עצמו לפתע חופשי ומאושר מול דייגו לופס, אבל בעט ברשלנות גדולה החוצה. מזל גדול לריאל מדריד.

עמנואל אבואה שחקן גלאטסראיי עם דידייה דרוגבה. רויטרס
תחילת הקאמבק. אבואה חוגג עם דרוגבה/רויטרס

דקה 57: גול! ריאל נענשה על ההחמצה עם שער נהדר של עמנואל אבואה. ווסלי סניידר קיבל כדור באגף השמאלי ושלח רוחב אחורנית. אבואה הגיע כטריילר מאחור ושלח כדור אדיר לחיבורים של דייגו לופס. 1:1.

דקה 56: החמצה פשוט מסמרת שיער של כריסטיאנו רונאלדו, שקיבל כדור רוחב מצוין מאנחל די מריה, אבל משני מטרים בעט ברשלנות החוצה.

דקה 41: מצב משמעותי ראשון לטורקים. אומוט בולוט, מחליפו של ילמאז ניסה את מזלו בבעיטה חזקה מ-20 מטרים, אך הכדור חמק החוצה.

פתיח טרים מאמן גלאטסראיי. רויטרס
למי הוא בא בטענות? פתיח טרים/רויטרס

דקה 30: מייקל אסיין, הקשר הגנאי שפתח כמגן ימני, מתח את השריר והוחלף על ידי אלברו ארבלואה.

דקה 23: מהלך מדהים של ריאל מדריד וכריסטיאנו רונאלדו, שהכניס כדור עומק גאוני לדי מריה עם העקב, הקשר הארגנטינאי בעט עם החיצון לפינה הרחוקה, אך פרננדו מוסלרה הדף בקושי רב לקרן.

* השער של רונאלדו היה העשירי שלו במפעל והוא השווה את שיאו מהעונה שעברה. רונאלדו גם כבש חמישה משחקים רצופים בליגת האלופות וזהו שיאו האישי, רחוק שער אחד משיא המפעל של בוראק ילמאז ומרואן שמאק.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
חשבתם שהוא לא יכבוש? רונאלדו חוגג/רויטרס

דקה 7: גול! לא לקח הרבה זמן לריאל ולכריסטיאנו רונאלדו לעלות על הלוח. הכוכב הפורטוגלי כבש את שערו העשירי במפעל בסיומו של מהלך קבוצתי נהדר. מסוט אוזיל הכניס כדור עומק לסמי חדירה, שהמשיך בכדור רוחב לרונאלדו, שבנגיעה קלה הסיט לרשת. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 3: מצב נהדר לריאל כבר בפתיחה. פרננדו מוסלרה, שוער גלטאסראיי יצא לא טוב והרחיק היישר לעברו של אנחל די מריה, שניסה לנצל את העובדה שהשוער האורוגוואי מחוץ לשער ובעט מהר, אך הכדור חלף בסמוך לקורה והחוצה.

* המשחק יצא לדרך והנה נתון מעניין לפתיחה: זו הופעתו ה-89 של דידייה דרוגבה במשחק רשמי במסגרת אירופית ובכך הוא משווה את שיאו של סמואל קופור כשחקן האפריקאי עם הכי הרבה הופעות.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
ממשיך לשבור שיאים. רונאלדו/רויטרס

גלאטסראיי: פרננדו מוסלרה, עמנואל אבואה (יוהאן אלמנדר, 80), סמיח קאיה, אלברט ריירה, גוקאן זאן, פיליפה מלו, סלצ'וק אינאן, האמיט אלטינטופ (נורדין אמבראבט, 46), אומוט בולוט (סברי סריגולו, 63), ווסלי סניידר, דידייה דרוגבה.

ריאל מדריד: דייגו לופס, מייקל אסיין (אלברו ארבלואה, 30), רפאל וראן, פפה, פאביו קואנטראו, סמי חדירה, לוקה מודריץ', אנחל די מריה, מסוט אוזיל, כריסטיאנו רונאלדו, גונסאלו היגואין (קארים בנזמה, 73).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully