וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "בינואר קברו אותנו, עכשיו טסים לראות אותנו"

מכבי ת"א התמקמה במדריד, בלאט עקץ והוסיף: "אנחנו לא הכי כשרוניים, אבל אנחנו באים לעבוד". לאסו: "בלאט מאמן גדול"

צילום וידאו: מגד גוזני, עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב תערוך הערב את האימון המסכם לקראת המפגש הראשון מול ריאל מדריד במסגרת משחקי ההצלבה, מחר בבירה הספרדית (רביעי, 21:45, ערוץ 10). האימון ייערך באולם המשחק פלאסיו דפורטס קומונידאד.

מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט. GettyImages
"מה שמאפיין את הקבוצה שלנו זה שאנחנו לא מתרגשים מהטוב וגם מהרע". בלאט/GettyImages

אולי בכדי לשמור על דריכות, מכבי בחרה להתאכסן במלון הממוקם באזור תעשייתי המרוחק כעשרים דקות נסיעה מהמרכז. המאמן דיוויד בלאט ביצע גיחה ללובי בין שני האימונים וסגר חשבון עם העיתונאים: "תראו את העניין שיש. קברו אותנו בינואר. עכשיו טסים לראות אותנו".

לגבי כושרה של הקבוצה הוסיף המאמן: "אני חושב שאנחנו נמצאים בכושר טוב. הגענו למעמד הזה בזכות. זו הרגשה טובה כי אתה יודע שאתה שווה את זה וכך הקבוצה גם מרגישה. במשחקים ובסדרה ניתן להביא דברים מסוימים, קבוצות בשלב הזה כבר יודעות במה הן טובות ומה צריך לעשות כדי להשיג ניצחון. זו לא הקבוצה הכי כישרונית שהייתה לנו בשלוש השנים האחרונות או בכלל, אבל זו קבוצה שבאה לעבוד כל יום ומאוד רוצה להשתפר ולהתקדם וזה יפה".

המאמן התייחס לרצף הניצחונות שהשיגה הקבוצה: "תוך כדי המשחקים לא היה לנו זמן לחוש מה גודל הדבר ואת מה שעשינו. התמקדנו בכל משחק בנפרד. היו לנו משחקי עונה משבוע לשבוע וזה לא דבר פשוט. התאכזבתי כשהפסדנו לברצלונה כי חשבתי שהיינו מספיק טובים לנצח אותם אבל הבנו שעשינו משהו מיוחד. מה שמאפיין את הקבוצה שלנו זה שאנחנו לא מתרגשים מהטוב וגם מהרע. יש לנו שחקנים שמגיבים בקלות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פבלו לאסו מאמן ריאל מדריד. GettyImages
"מגיע לנו לעלות הפעם". לאסו/GettyImages

בתוך כך, ריאל מדריד ערכה היום מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן פאבלו לאסו. "אחרי שבעונה שעברה נשארנו מחוץ לפיינל פור בגלל סל אחד, אני חושב שמגיע לנו לעלות הפעם", אמר המאמן, "מכבי תל אביב היא אחת מהיריבות המסורתיות שלנו, אבל אנחנו צריכים לחשוב על ההווה ולא על העבר".

לאסו החמיא למאמן מן העבר השני: "בלאט הוא מאמן גדול. לקבוצות שלו תמיד יש זהות משלהן, כמו לנו. אף קבוצה לא מושלמת. שתי הקבוצות תגענה מוכנות ואני לא חושב שתהיינה הפתעות. מכבי איבדה כמה שחקנים, אבל אחרים קיבלו הזדמנות ויותר דקות משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully