וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל שבתאי: "יש לנו סיכוי טוב להישאר בליגה"

קשר הפועל עכו יובל שבתאי, שכבש צמד נגד בית"ר מאושר: "הצמד הגיע בזמן. שיחקנו לא טוב, אבל לפעמים צריך מזל"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל עכו ממשיכה ללקט נקודות במסע שלה להישארות בליגת העל. אתמול (שני) הקבוצה של יובל נעים אספה נקודה חשובה מאוד אחרי שחילצה 2:2 דרמטי בטדי מול בית"ר ירושלים. עד הדקה ה-80 העכואים פיגרו לאחר שהפגינו משחק לא טוב, אבל אז יובל שבתאי הצליח להחזיר את האורחים למשחק עם צמד, כולל שער בתוספת הזמן מבישול של תמיר כחלון. בעקבות התיקו עכו נשארת מעל הקו האדום ומקדימה בנקודה בלבד את הפועל רמת גן לפני המחזור הקרוב כשהיא תארח את בני סכנין.

שחקן הפועל עכו יובל שבתאי. קובי אליהו
מאושר. יובל שבתאי/קובי אליהו

"עבר הרבה מאוד זמן מאז שכבשתי בפעם האחרונה צמד", נזכר שבתאי לאחר המשחק. "זה קרה לפני שנתיים בליגה הלאומית כששיחקתי בקרית שמונה נגד מרמורק. הצמד הזה הגיע בדיוק בזמן הנכון ואני מקדיש אותו לאישה ולמשפחה. השגנו פה נקודה חשובה מאוד ואני שמח שהצלחנו לקחת את זה. שיחקנו לא טוב, אבל לפעמים צריך גם מזל. אנחנו ממשיכים במומנטום החיובי שלנו וביום שבת מחכה לנו מלחמת עולם נגד סכנין".

על מה שעבר על הקבוצה שלו בעשר הדקות האחרונות, הוסיף הקשר: "ב-1:2 הייתה האמונה שאנחנו מסוגלים להשוות כי הם חזרו אחורה ואנחנו מצידנו התקרבנו למשחק. האמנו שאנחנו מסוגלים לעשות את זה". שבתאי, שציין לטובה את עשרות האוהדים שהגיעו מעכו, מקווה לראות אותם גם בשבת הקרובה: "חשוב לנו מאוד לזכות לעידוד מהקהל ואני מקווה שהם יבואו בהמוניהם למשחק הקרוב. יש לנו סיכוי טוב להישאר בליגה כי אנחנו במומנטום טוב, וחשוב שאנחנו לוקחים נקודות במשחקים החשובים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני הפועל עכו חוגגים. קובי אליהו
נקודה יקרה. שחקני עכו חוגגים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully