וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל כפר סבא מצמצמת את הפער

נועלת הטבלה צימקה את הפער מיריבותיה ל-4 נקודות אחרי 0:0 ביבנה. אשקלון הובסה 3:0 באום אל פאחם, הפסד לאחי נצרת

המחזור הראשון של משחקי הפלייאוף התחתון בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) כשהפועל כפר סבא חילצה 0:0 במשחק החוץ שלה נגד מכבי יבנה, והיא רחוקה ארבע נקודות מחוף מבטחים. מכבי אום אל פאחם עלתה למקום התשיעי אחרי שהביסה 0:3 את אשקלון, הכח עמידר רמת גן גברה 2:3 בביתה על מכבי אחי נצרת המידרדרת.

מאמני הפועל כפר סבא אופיר בן חיים, עידן שום. קובי אליהו
נוכח התוצאות בתחתית הם יכלו להוציא יותר ביבנה. עידן שום ותמיר בן חיים/קובי אליהו

מכבי יבנה - הפועל כפר סבא 0:0

אחרי שני ניצחונות קודמים מול כפר סבא העונה, מכבי יבנה הסתפקה הפעם בנקודה שקירבה אותה להבטחת הישארות ואת הירוקים לליגה א?. שלומי בן חמו עצר את אורן ניסים ותימור אביטן במחצית הראשונה והוסיף עוד הדיפה טובה לאחר ההפסקה. כפר סבא התעוררה עם כניסתו של יובל יעקובוביץ? המחליף, שהפגין טכניקה טובה עם שתי בעיטות יעף מ-25 מטרים שחמקו מעל המשקוף. חמש דקות לסיום נגיחה של הקפטן טבי סופר עשתה דרכה לרשת, אבל גיא סאלם הציל את יבנה בזינוק גדול.

מכבי אום אל פאחם - הפועל אשקלון 0:3

המארחת נהנתה מפתיחה קטלנית. בדקה ה-10 אחמד אבו נהיה כבש וקבע 0:1 לאום אל פאחם, ואשקלון לא הספיקה להתאושש וכבר ספגה כשאחמד דיאב קבע 0:2, שנשמר עד לתום המחצית הראשונה. בדקה ה-65 אום אל פאחם הבטיחה את ניצחונה. אבו נהיה השלים צמד, קבע 0:3 ושלוש הנקודות נשארו בוואדי ערה.

הכח עמידר רמת גן - מכבי אחי נצרת 2:3

האורחים מהצפון עלו ליתרון כבר בדקה ה-9 כשסרג' איילי הרשית וקבע 0:1 לאחי נצרת. אבל המארחת לא נלחצה, והפכה את התוצאה על פיה כבר במחצית הראשונה, כשתמיר עדי איזן בדקה ה-34 ל-1:1 ואזנאווה אוטורוגו קבע 1:2 למארחת בדקה ה-44. הסגולים ביססו את יתרונם בדקה ה-79 כשאוטורוגו השלים צמד וקבע 1:3 למארחת. אחי נצרת לא אמרה נואש והצליחה לצמק ל-2:3 אך לא יותר מכך. הכח עמידר רמת גן ניצחה בשניים משלושת משחקיה האחרונים. לאחי נצרת היה זה הפסד שלישי ברציפות, והקבוצה לא ניצחה תשעה מחזורים ברציפות.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully