וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמלה ניצחה באשדוד ועלתה ל-0:1 בסדרת הגמר

אליסון הייטאוור הפציצה 29 נקודות ומשחק הקרבה מצד שחקניותיו של עדן ענבר הוביל לניצחון 72:75 על האלופה

לאורך כל העונה היא לא הפסידה, היא ניצחה את כולן תוך הפגנת עליונות מוחלטת בליגה, ואף זכתה בגביע וסימנה לעצמה דאבל כמטרה. אבל הערב (שני) מכבי אשדוד נכנעה לאליצור רמלה ונוצחה בביתה 75:72. סדרת גמר פלייאוף הנשים סיפקה לנו הפתעה כבר במשחק הראשון שלה, ורמלה עלתה ל-0:1, שאולי מבטיח לנו סדרה קצת יותר מותחת מהצפוי.

מאמן אליצור רמלה, עדן ענבר. קובי אליהו
התעלות שהובילה ליתרון מפתיע ומבטיח. מאמן רמלה עדן ענבר/קובי אליהו

אחרי דקות צמודות בפתיחה, אליסון הייטאוור איפסה את היד ו-11 נקודות שלה ברבע הראשון סייעו לרמלה לפתוח פער ולהוליך 14:23 בתום עשר הדקות הראשונות. ברבע השני אשדוד לא פגעה, והאורחות ניצלו זאת לריצת 3:10 שגרמה לאשדוד להילחץ. קיילה צ'ונסי שלטה בצבע, אורטל אורן חילקה אסיסטים, ורמלה נראתה מצוין בדרך ל-30:45 במחצית.

הרבע השלישי לא בישר על מגמה שונה. רמלה עלתה ל-32:52, האלופה המשיכה להחטיא מבחוץ כשהיחידה לייצר נקודות היא שארדיי יוסטון, ורמלה נראתה בטוחה יותר ככל שנקפו הדקות. הייטאוור הייתה בלתי עצירה ורשמה 27 נקודות עד סוף הרבע השלישי, שהסתיים ביתרון 50:65 לאורחות. אבל ברבע הרביעי אשדוד התעוררה. דקות טובות של דניאל אדאמס סייעו לאשדוד שרצה 3:12, אבל נקודות של מיכל אפשטיין ואורטל אורן השאירו את היתרון בידי רמלה. 43 שניות לסיום אשדוד פיגרה 73:70 ויצאה להתקפה בסיומה צימקה בריטני דנסון למינוס נקודה. רמלה יצאה להתקפה ותמרה ג'יימס קלעה ליי אפ שהעלה את האורחות ל-72:75 כשעל השעון 14 שניות לסיום. החטאות של מירב דורי ודנסון מנעו מאשדוד לצמק, ורמלה ניצחה בסיום 72:75 ועלתה ל-0:1 מפתיע בסדרה.

קלעו לאשדוד: אשלי שילדס 22 נקודות, שארדיי יוסטון 19 (10 ריבאונדים), בריטני דנסון 16 (8 ריבאונדים) דניאל אדאמס 12, שירן צעירי 3.

קלעו לרמלה: אליסון הייטאוור 29 נקודות, קיילה צ'ונסי 14 (14 ריבואנדים), מיכל אפשטיין ותמרה ג'יימס 10 כל אחת, אורטל אורן ובריטני ג'ונסון 5 כל אחת, קטיה לויצקי 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully