וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: ישראל תפגוש את הונדורס בניו יורק

הנבחרת של אלי גוטמן תפגוש את הנבחרת ממרכז אמריקה ב-2 ליוני במסגרת ההכנות למשחקים עם אזרבייג'אן ורוסיה

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון עדכן היום (שני) בישיבת המזכירות של ההתאחדות כי נבחרת ישראל תפגוש בחודש יוני את נבחרת הונדורס למשחק ידידות בניו יורק. המשחק הוא משחק הידידות היחידי שמתוכנן לנבחרת של אלי גוטמן עד למשחק הרשמי הבא, נגד נבחרת אזרבייג'אן ב-6 לספטמבר באטצדיון רמת גן, כאשר ארבעה ימים מאוחר יותר הנבחרת תצא למשחק חוץ ברוסיה.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. מגד גוזני
נוסעים לארצות הברית. אלי גוטמן/מגד גוזני

נבחרת הונדורס, המדורגת במקום ה-49 בדירוג פיפ"א, השתתפה פעמיים במונדיאל, כשהפעם הראשונה הייתה ב-1982 בספרד כשסיימה בתוצאות תיקו עם ספרד וצפון אירלנד והפסידה ליוגוסלביה, וסיימה אחרונה בבית. ההופעה השנייה הייתה במונדיאל האחרון שנערך בדרום אפריקה, שם סיימה עם נקודה אחת שהושגה בתיקו עם שוויץ, כשבמשחקים הראשונים בטורניר הפסידה לספרד וצ'ילה.

את הונדורס מאמן לואיס פרננדו סוארס הקולומביאני ובין השחקנים המוכרים בסגל נמצאים המגן אמיליו איסאגירה, חברם של בירם כיאל ורמי גרשון בסלטיק, הבלם אוסמן צ'אבס מוויסלה קרקוב, הקשר רוג'ר אספינוסה מוויגאן והחלוץ ג'רי בנגסטון מניו אינגלנד מה-MLS.

הונדורס מדורגת במקום הרביעי במוקדמות מונדיאל 2014 במרכז אמריקה עם 4 נקודות, כמו לקוסטה ריקה וארצות הברית שבמקומות השני והשלישי בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully