וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: מעצרו של החשוד ברצח הוארך בפעם השלישית

8.4.2013 / 14:40

השחקן הזר יישאר במעצר עד יום חמישי הקרוב. במהלך הדיון בהארכת מעצרו נזרקו עליו נעל וטלפון מצד משפחת הנרצחת

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

שחקנה הזר של מכבי נתניה הובא היום (שני) להארכת מעצר נוספת בבית המשפט השלום בכפר סבא ומעצרו הוארך עד ליום חמישי. השחקן שעצור בחשד במעורבות ברצח הצעירה זהבה צ'וקול מנתניה הגיע לבית המשפט כשמנגד גם משפחתה של המנוחה הגיעה. אחת מבנות המשפחה זרקה נעל על השחקן עם כניסתו לאולם וקראה לעברו "רוצח מנוול". בהמשך זרקה בת משפחה אחרת פלאפון על השחקן שכמעט ופגע בו. אם המנוחה צעקה באמצע הדיון: "החיים שלנו חושך" והציגה את תמונת המנוחה.

התובע מטעם המשטרה הציג בפני בית המשפט את פעולות החקירה שנעשו. עו"ד גיא עין צבי המייצג את השחקן ביקש לדעת אם נוספו ראיות הקושרות את השחקן למקרה וטען כי החוקר מטעם המשטרה אישר שהחשוד האחר התנצל בפני השחקן על שהפליל והעליל עליו. במשטרה הבהירו שהם עדיין חושדים בשחקן כי היה מעורב בביצוע הרצח. עו"ד עין צבי טען שהעובדה כי החשוד האחר לקח על עצמו את האחריות המלאה לאירוע ואף התנצל בפני השחקן על מה שגרם לו.

שחקן מכבי נתניה החשוד ברצח מובל להארכת מעצר. דרור פיקלני
הותקף על ידי קרובי הנרצחת. השחקן בהארכת המעצר/דרור פיקלני

"אין בממצאים שהתקבלו להבנתנו כדי לקשור את השחקן לאירוע. לפי מה שהוטח בו הממצא היחיד היה טביעת אצבע בחלון שממנו נזרקה הצעירה. אל נשכח שזוהי דירה של השחקן וגם צריך לזכור שבהצהרתו אמר השחקן כי בעת התחלת החקירה נגע בחלון כששוטר הפנה אותו לשם. הגרסא של השחקן עקבית לאורך כל הדרך", אמר עין צבי בבית המשפט.

אל הדיון הגיע גם מנהל הקבוצה במכבי נתניה, גיל פישל. כמו כן נתניה הציעה לשלוח את השחקן למעצר בית כשהקבוצה תציג מפקח מטעם חברת אבטחה שתפקח על השחקן 24 שעות, הצעה שלא התקבלה על ידי בית המשפט.

בן משפחה של המנוחה אמר מחוץ לאולם בית המשפט: "הוא היה מבטיח לה הבטחות. היא הייתה חברה של השחקן, מעולם לא אמרה לנו שיש לה חבר רק איתו היא הייתה. הוא טען בפניה תמיד שהחשוד השני זה בכלל אח שלו".

כזכור, הכדורגלן נעצר לראשונה ביום חמישי לפני כשבועיים, ומאז הוא נמצא במעצר כאשר זו הפעם השלישית שבית המשפט השלום בכפר סבא דן בהארכת מעצרו. חברו של הכדורגלן הודה כבר במעשה ושחזר את הרצח. מחקירת המשטרה עלה כי הרקע לרצח הוא סכסוך כספי בין השניים. למרות ההודאה, המשטרה עדיין בודקת את מעורבתו של הכדורגלן בפרשה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully