וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של כדורגלן מכבי נתניה הוארך בחמישה ימים

למרות שחברו הודה ושחזר את המעשה, המשטרה ממתינה לתוצאות בדיקת ה-DNA. אמה של הנרצחת: "השחקן היה חבר שלה"

צילום: אבי כהן, דניאל בוק, שלומי גבאי, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

בית משפט השלום בכפר סבא האריך בצהריים (רביעי) את מעצרו של כדורגלן מכבי נתניה החשוד במעורבות ברצח זהבה צ'וקול במלון כרמל בנתניה בחמישה ימים. מעצרו של חברו, החשוד אריציה אקאלסונגו שהודה ברצח, הוארך בשמונה ימים. כזכור, הכדורגלן נעצר לראשונה ביום חמישי שעבר ומאז הוא נמצא במעצר כאשר זו הפעם השנייה שבית המשפט מקבל את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

בניגוד לפעמים הקודמות, הגיעה משפחת הנרצחת לדיון בבית המשפט ובמשך חלקים נרחבים פנתה לכדורגלן בצעקות ביניים. אמה של הנרצחת טענה בסיום כי השחקן היה חבר של בתה ואילו לעברו של החשוד השני צעקה: "רוצח".

אחת מקרובות המשפחה של הנרצחת אמרה: "פשוט התעללו בילדה התמימה הזאת. היא האמינה בו, היא תמיד סיפרה לנו - הכדורגלן הזה חבר שלי, אבל לא זכינו לראות את הפרצוף שלו. העו"ד שלו אומר שהיא לא הכירה אותו, איך זה ייתכן? איך זה ייתכן שהוא מדבר שטויות? הוא בא, אסף אותה מהבית, פתאום הוא לא מכיר אותה? אין מה להגיד פשוט. צריך צדק שיישמע על מה שהם עשו לה".

שחקן מכבי נתניה החשוד ברצח בנתניה, מרץ 2013. דרור עינב
החשד הצטמצם. כדורגלן מכבי נתניה/דרור עינב

כזכור, חברו של הכדורגלן הודה אתמול במעשה ושחזר את הרצח. מחקירת המשטרה עלה כי הרקע לרצח הוא סכסוך כספי בין השניים. למרות ההודאה, המשטרה עדיין בודקת את מעורבתו של הכדורגלן בפרשה.

השחקן עצמו המשיך להכחיש כל קשר למעורבות ברצח, אך השופטת מרים בן ארי קיבלה את טענת המשטרה כי יש להשלים את כל פעולות החקירה הנדרשות לרבות תוצאות המעבדה לבדיקת סימני ה-DNA שנמצאו על גופתה של הנרצחת שאמורות להגיע עד תחילת השבוע הבא.

סניגורו של הכדורגלן, עו"ד גיא עין צבי, לא התנגד לבקשת המשטרה ואמר: "אין בהסכמה להביע איזו הודאה במעורבות במות המנוחה. ההסכמה באה מתוך הבנה שהחשד הסביר עדיין קיים, מה גם שהצטמצם על מנת לאפשר את סיום החקירה על מנת שיהיה אפשר לנקות את שמו".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully