וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק ד'אנטוני: "נצטרך לנצח חמישה משחקים רצופים"

המאמן מודאג מהקשיים של הלייקרס במאבק על הפלייאוף: "חפרנו בור". ווסטברוק נכנס לרשימה אחת עם ג'ורדן ובירד

הדרבי של לוס אנג'לס שנערך הלילה (בין ראשון לשני) קבע כי הקליפרס היא הקבוצה הגדולה של העיר לעונה הנוכחית לאחר שהשלימו סוויפ מרשים על חשבון הלייקרס. העובדה המשמעותית יותר היא איבוד המקום השמיני של הקבוצה של מייק ד'אנטוני, שנפלה חצי משחק מאחורי יוטה, בידיעה שהיא כבר לא תלויה רק בעצמה במאבק על הכניסה לפלייאוף.

ללייקרס נותרו חמישה משחקים עד תום העונה, בעוד לג'אז נותרו ארבעה משחקים, כשבמצב של שוויון מחזיקה הקבוצה מסולט לייק סיטי ביתרון. חבריו של קובי בריאנט יפגשו עד לסוף העונה את ניו אורלינס בבית, פורטלנד וגולדן סטייט בחוץ ויסיימו את העונה במשחקי בית עם סן אנטוניו ויוסטון. מנגד יוטה תפגוש עד לסיום העונה את אוקלהומה סיטי בבית, את מינסוטה בבית ובחוץ ואת ממפיס בחוץ.

מייק ד'אנטוני מאמן לוס אנג'לס לייקרס. AP
"אנחנו משחקים באש". ד'אנטוני/AP

"אנחנו משחקים באש", אמר ד'אנטוני על העובדה שקובי בריאנט שיחק 46 דקות בממוצע בארבעת המשחקים האחרונים, "אנחנו לא רוצים לשים את עצמנו במצב הזה, אבל אין לנו ברירה. אנחנו קצרים בשלב הזה, בדרך כלל זה לא היה קורה אבל הכנסנו את עצמנו לבור וקובי הוא ההימור הטוב ביותר שלנו כדי לנצח משחקים. אם הוא אומר שהוא מרגיש טוב והרגליים לא מציקות לו, אז אני אקח את המילה שלו".

על מה שקבוצתו צריכה לעשות כדי להכנס לפלייאוף אמר המאמן: "נצטרך לנצח חמישה משחקים ברציפות. אם נרצה להכנס לפלייאוף, נצטרך לנצח חמישה משחקים ברציפות".

בריאנט אישר את דבריו של מאמנו והוסיף: "אני מרגיש טוב מאוד. יש לי מספיק מנוחה ואני בסדר גמור. אחרי המשחק האחרון הייתי עייף, אבל מאז נחתי מספיק. אני לא רואה את העובדה שאיבדנו את המקום השמיני כדבר גדול. יש לנו משחקים קשים, אבל נצא אליהם ונעשה את מה שצריך לעשות".

ג'יי אר סמית' שחקן ניו יורק ניקס. AP
זוכה לפרגונים מכל עבר. ג'יי אר סמית'/AP

במשחק שפתח את משחקי הלילה, השיגה ניו יורק ניקס את ניצחונה ה-12 ברציפות כשהפתיעה את אוקלהומה סיטי ת'אנדר בביתה 120:125, בזכות תצוגה נהדרת נוספת של כרמלו אנתוני שקלע 36 נקודות והוסיף 12 ריבאונדים. למרות המשחק הנהדר של מלו, את עיקר הקרדיט לניצחון קיבל ג'יי אר סמית', שקלע שלשה גדולה פחות מדקה לסיום שגמרה את המשחק.

"אני שמח שג'יי אר היה שם", אמר ריימונד פלטון שכמעט ואיבד את הכדור שהגיע לידיו של סמית', "ניסיתי להטעות את דוראנט אבל הכדור ברח לי, פתאום קלטתי את ג'יי אר, האינטסינקט שלי אמר למסור לו את הכדור". סמית' עצמו אמר: "ניסיתי לזרוק את הכדור כמה שיותר גבוה, כי כל הזריקות שלי היו קצרות היום. למזלי זה נכנס".

שני שיאים נקבעו במהלך המשחק, הראשון שייך למאמן הניקס מייק וודסון שרשם את פתיחת הקריירה הטובה ביותר של מאמן בתפוח הגדול, כשניצח 68 משחקים מתוך 100 הראשונים שלו. השיא השני שייך לראסל ווסטברוק, שהפך לשחקן השלישי בלילה שב-33 דקות או פחות, קלע 37 נקודות, הוריד 11 ריבאונדים ומסר 8 אסיסטים. השניים שהיו לפניו הם מייקל ג'ורדן ולארי בירד.

ראסל ווסטברוק שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
באותה רשימה עם ג'ורדן ובירד. ראסל ווסטברוק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully