וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון: עונשו של אייל לחמן נותר בעינו

הכתומים שוקלים לפנות לבית דין אזרחי לאחר שהעליון דחה את בקשתם. במועדון מצפים ל-3,000 אוהדים בחצי גמר הגביע

בהפועל ראשון לציון התאכזבו לשמוע הערב (ראשון) כי בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל דחה את בקשתו של המאמן אייל לחמן לערער על הרחקתו מארבעה משחקים, מהם ריצה כבר שניים. הכתומים שוקלים לערער על ההחלטה לבית משפט אזרחי על מנת שלחמן יוכל לעמוד על הקווים במשחק חצי גמר גביע המדינה נגד הפועל רמת גן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחמן, היום. לא יוכל לעמוד על הקווים בחצי הגמר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקבוצה מהליגה הלאומית שתשחק בחצי הגמר נגד הפועל רמת גן השתדלו לא לעסוק יותר מדי במפגש המרגש באצטדיון רמת גן כדי לא לפגוע בניסיון להצטרף למאבק על העלייה לליגת העל אבל בעקבות ההפסד בשישי האחרון ברעננה הבינו במועדון שזה זמן הגביע. "ניסינו לדבר כמה שפחות על המשחק כדי לא לא לפגוע בהכנות לליגה", אמר מנכ"ל המועדון רוני בראון, "כמה שאייל לחמן הטריף את השחקנים ומיקד אותם בליגה די ברור שכולם חושבים פה קודם כל על חצי הגמר, אין ספק שההצלחה שלנו בגביע פגעה בנו מאד בליגה וזה בא לידי ביטוי בכל מני מובנים אבל אם נעלה לגמר זה לפחות יהיה שווה את זה".

במועדון מקווים ש-3,000 צופים לפחות ילוו אותם בחצי גמר. עיריית ראשון לציון התגייסה למאמץ ותקצה אוטובוסים וכרטיסים ללא עלות לילדים ובמחירים מסובסדים לבוגרים. ראש העיר דב צור, שחקן כדורגל חובב, הודיע כי יגיע למשחק כדי לתמוך בקבוצה. "ראשון לציון היא עיר צעירה ותוססת שמעודדת ספורט עממי ותחרותי וכפי שנהגנו בעבר גם הפעם אנו מסייעים לקבוצות שמייצגות את העיר ומגיעות למעמדים גבוהים", אמר צור.

במועדון יחלו את ההכנות לגביע באופן רשמי רק אחרי המשחק ביום שישי מול הפועל פתח תקוה, מכיוון שבקבוצה ירצו להגיע לחצי הגמר אחרי ניצחון ליגה. אבל המחשבות הן כבר על הפועל רמת גן, שטרודה מצדה במאבקי הישרדות בליגת העל. היום הגיע המאמן אייל לחמן יחד עם הקפטן גיא אבנד אל חנותו של אוהד הקבוצה איתי מור זכיין רשת השעונים ICE WATCH שהעניק לו את השעון מהסדרה הכתומה, צבעיה של הקבוצה. מור הבטיח כי אם הקבוצה תעפיל לגמר יצ'פר גם את השחקנים.

  • עוד באותו נושא:
  • אייל לחמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully