וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: רק 0:0 לאתלטיקו מדריד מול חטאפה

הקולצ'ונרוס נותרו בתשעה שחקנים, הרבו להחמיץ ואיבדו גובה במאבק על המקום ה-2. ולנסיה ניצחה 1:2 דרמטי את ויאדוליד

המחזור ה-30 בלה ליגה הספרדית נמשך הערב (ראשון). לאחר ששתי הגדולות, ברצלונה וריאל מדריד כבשו חמישיות קלילות, אתלטיקו מדריד הייתה קבוצת הצמרת שפישלה ועם תיקו 0:0 בחוץ מול חטאפה, נותרה במרחק שלוש נקודות מריאל השנייה. ולנסיה חמישית אחרי 1:2 דרמטי, עמוק בתוספת הזמן, על ויאדוליד. ראיו וייקאנו סיבכה את סלטה ויגו עם 0:2 בחוץ ואספניול השיגה ניצחון זהה על אוסאסונה.

רדאמל פלקאו שחקן אתלטיקו מדריד (במרכז). רויטרס
יותר מדי החמצות. פלקאו/רויטרס

חטאפה - אתלטיקו מדריד 0:0

פלקאו החמיץ והחמיץ, הקולצ'ונרוס איבדו את הראש ואת מריו סוארס (דקה 72) ודייגו גודין (דקה 90) שהורחקו בצהוב שני. גם המארחת הייתה קרובה לכבוש, אך נאלצה להסתפק בנקודה בדרבי המדרידאי הקטן.

בעקבות הנקודה, אתלטיקו נעצרה במרדף אחר ריאל והיא במקום השלישי, עם 62 נקודות, שלוש פחות מאשר הבלאנקוס. חטאפה לעומת זאת, לא הצליחה להתקרב למקום המוליך אל הליגה האירופית, המקום השישי. היא שמינית כרגע, שלוש נקודות פחות מבטיס הממוקמת שם.

ג'ונאס שחקן ולנסיה חוגג עם ואלדס. רויטרס
רגע לפני הבאזר. ז'ונאס סידר לולנסיה שלוש נקודות/רויטרס

ולנסיה - ויאדוליד 1:2

דרמה מרתקת במסטאייה, בסיומה העטלפים דילגו בקושי רב אל המקום החמישי, תוך שהם חולפים על פני מלאגה ובטיס וניצבים כעת מרחק שתי נקודות בלבד מהמקום המוביל אל מוקדמות ליגת האלופות.

שער אחד נכבש במחצית הראשונה והוא הגיע מרגלו של מיקל בלנסיאגה האומלל בדקה ה-39. כדור קרן של העטלפים הטעה את כל ההגנה ופגע ברגלו של המגן הספרדי ומשם קיפץ לרשת. 12 דקות בתוך המחצית השנייה סראנו ראה את הצהוב השני, אבל דני הרננדס עצר את הפנדל של רוברטו סולדאדו ודווקא בעשרה שחקנים ויאדוליד השוותה עם סיומת טובה של אוסקר לכדור רוחב של רוקאבינה. האורחים כבר ראו את הנקודה בכיס, אבל שלוש דקות בתוך תוספת הזמן הם נכנעו לנגיחה של ז'ונאס.

במשחקים נוספים:

סלטה ויגו - ראיו וייקאנו 2:0
לראיו: פיטי (14), אנדרייה דליבאשיץ' (83)

אוסאסונה - אספניול 2:0
לאספניול: הקטור מורנו (51), ווקאסו מובארק (90)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully