וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: טואטחה ייעדר בין שלושה לארבעה שבועות

7.4.2013 / 21:18

מכה לירוקים: המגן השמאלי, שנפצע בניצחון על קרית שמונה, סובל מקרע בשריר הדו ראשי. צפוי להיות כשיר בזמן ליורו 2013

one

מכה למכבי חיפה, שעדיין חולמת על קאמבק במאבק האליפות ובעיקר מקווה לזכות בגביע המדינה, שם היא תפגוש ביום רביעי הבא את עירוני קרית שמונה.

בבדיקת אולטרה סאונד שנערכה הערב (ראשון) למגן השמאלי של הירוקים, טאלב טואטחה, התגלה כי הוא סובל מקרע בשריר הדו ראשי, מה שיגרום לו להיעדר בין שלושה לארבעה שבועות. הוא עשוי לחזור למשחק האחרון של העונה בליגת העל וצפוי להיות כשיר בזמן לפתיחת יורו 2013 לנבחרות צעירות, שייצא לדרך בעוד חודשיים פחות יומיים (5/6) בישראל.

טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה פצוע. אדריאן הרבשטיין
יחמיץ את חצי הגמר. טואטחה/אדריאן הרבשטיין

המגן שחווה עונת פריצה והיה לאחרונה בכושר מצוין נפגע אמש במהלך הניצחון של מכבי חיפה 2:3 על עירוני קרית שמונה. בדקה ה-68, כאשר חיפה עוד הוליכה 1:2, טואטחה קיבל כדור מאנדלובו ובעט לכיוון השער, מה שהוביל לפציעה. המגן נותר על הדשא והורד מהמגרש ושמואל שיימן היה זה שתפס את מקומו.

שיימן צפוי להיות זה שיחליף כעת את טואטחה כמגן שמאלי במשחקים הקרובים. כזכור, עד לפני כמה חודשים נערכה רוטציה בין השניים בעמדה, עוד מתקופת ראובן עטר. בליגה, טואטחה צבר 21 הופעות, 20 מהן בהרכב ואילו שיימן רשם כבר 13 הופעות, 10 בהרכב. שיימן נכנס במחליף בשלושת משחקיו האחרונים בירוק ובפעם האחרונה שפתח במשחק זה היה בגביע המדינה מול הפועל אזור (0:4 לחיפה). משחק הליגה האחרון שבו פתח היה ב-29 בדצמבר, ב-0:2 נגד הפועל באר שבע.

שחקן נוסף שייעדר מהמפגש מול הפועל תל אביב הוא גוסטבו בוקולי (צהובים), כשאת מקומו אמור למלא אביחי ידין. עדיין לא ברור האם אנדריי פיליאבסקי יהיה כשיר למשחק, אך בכל מקרה אדין צוצאליץ' יחזור לסגל וישחק עם מסיכה. יניב קטן, שהוחלף אתמול בשל כאבים במפשעה, כשיר למשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי חיפה, שמואל שיימן. טל לוי
יצטרך לספק את הסחורה. שיימן/טל לוי

ההתאחדות לכדורגל החליטה להעמיד לדין את מכבי חיפה בגין קריאות גזעניות. הבוקר הגיש היועץ המשפטי של ההתאחדות עורך דין שלום אבן עזרא כתב אישום נגד המועדון, בסעיף זה, וזאת לאחר שבדוח השופט חלים זטמה נכתב: "אוהדי חיפה קראו קריאות גזעניות לעברו של חלוץ קרית שמונה אוסיי מאוולי, בירידה לחדרי ההלבשה במחצית המשחק ובעלייה לכר הדשא". ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "נגיב בבית הדין". אחת האפשרויות היא סגירת יציע, ג' למשל, למשחק אחד. כזכור, משחק הבית הבא של הקבוצה הוא נגד מכבי תל אביב. גורם במועדון הוסיף: "על פי דוח השופט, כ-30 אוהדים קראו קריאות לעבר שחקן קריית שמונה. ואם מדובר בקומץ, שאינו מהווה אפילו אחוז אחד מכלל האוהדים, אנחנו סבורים שאין להרשיע את המועדון כלל".

הדיון יתקיים ביום רביעי בשעה 17:00. מי שאמור לייצג את הקבוצה בדיון הוא המנכ"ל איתמר צ'יזיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully