וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון הפסידה 1:0 לריימס

הקבוצה של גארד עם הפסד שלישי ברציפות שמדרדר אותה למקום הרביעי, קריכוביאק כבש. סנט אטיין שלישית. 0:5 לליל

המחזור ה-31 בליגה הצרפתית ננעל היום (ראשון) עם הפתעה גדולה כאשר ריימס מהתחתית המשיכה את המשבר של ליון והנחילה לה הפסד ליגה שלישי ברציפות 1:0 שמשאיר אותה במקום הרביעי ומרחיק אותה עוד יותר מפריס סן ז'רמן. סנט אטיין שנאבקת על מקום בליגת האלופות החליפה עימה מקומות אחרי ניצחון 0:1 על אוויאן. ליל מחצה 0:5 את לוריין וטיפסה למקום החמישי.

שחקני ריימס חוגגים שער. רויטרס
סיבכו עוד יותר את ליון. שחקני ריימס חוגגים/רויטרס

ריימס - ליון 0:1

ההידרדרות של ליון נמשכת: הקבוצה של רמי גארד השלימה הערב משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון ורשמה הפסד שלישי רצוף דווקא מול היריבה מהתחתית שמעמיקה את המשבר. ליון, שרק לפני מספר שבועות עוד נאבקה עם פריס סן ז'רמן על האליפות רחוקה ממנה כבר 11 נקודות ואם היא תמשיך בקצב איבוד הנקודות הנוכחי, היא עלולה לאבד גם את המקום הרביעי שמוביל בסיום העונה לליגה האירופית.

ליון הייתה רעה מאוד במשך 90 דקות וסיפקה רק שלוש בעיטות למסגרת במהלך המשחק. אחרי מחצית ראשונה מאופסת היא גם איבדה את מילאן בישבאץ שביצע עבירה ברחבה על דייגו, ששלחה את גז'גוז' קריכוביאק לכבוש את שער הניצחון מהנקודה הלבנה (53). שלוש דקות לסיום ליון הייתה יכולה לפחות לצאת עם השוויון, אבל בעיטה מזווית קשה של אלכסנדר לקאזט נעצרה. ליון תמשיך מכאן למשחקים קשים נוספים נגד טולוז ומונפלייה במטרה לעצור את הסחף מולן לפני שיהיה מאוחר מדי.

שחקני סנט אטיין. רויטרס
פתאום הם יכולים לחלום על ליגת האלופות. שחקני סנט אטיין חוגגים/רויטרס

סנט אטיין - אוויאן 0:1

הקבוצה של כריסטוף גאלטייה ממשיכה להאמין שהיא מסוגלת להגיע לליגת האלופות והיא לא הפסידה ב-17 המשחקים האחרונים שלה. הירוקים הצליחו הערב לטפס למקום השלישי עם ניצחון שקטע רצף של שלוש תוצאות תיקו ובכך להשאיר את הפער ממארסיי על ארבע נקודות ועם חלום להשיג מקום בשלב הבתים בעונה הבאה. השער היחיד במשחק הובקע 12 דקות לסיום כשכדור רוחב של רנו קוהאד לא הורחק טוב על ידי ההגנה האורחת ומחמישה מטרים רומן המומה נגח פנימה את השער החמישי שלו העונה. בעקבות ההפסד, אוויאן יורדת למקום ה-17.

ליל - לוריין 0:5

רודי גרסיה ראה את השחקנים שלו מנצחים בקרב אמצע הטבלה בסטייל ומנצחים משחק שביעי משמונת המשחקים האחרונים שלהם בדרך למקום החמישי ובמרחק של נקודה בלבד מליון המאכזבת. המארחים פתחו בסערה כבר בדקה השנייה עם סלומון קאלו שקיבל מפרנק בריה כדור רוחב והשלים שער מהיר. שש דקות לאחר מכן הבליץ נמשך כשדימיטרי פאייה בעט מקרוב את השני. בדקה ה-31 לוקא דין הבקיע פנדל מוצלח לליל ושתי דקות לאחר מכן קאלו השלים צמד. החמישי היה שייך לרוני רודלאן שנגח פנימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully