וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 90 דקות לנאתכו ב-0:0 של קאזאן

בין שני המשחקים מול צ'לסי בליגה האירופית, קאזאן הסתפקה בנקודה בקרב הצמרת מול קובאן ועלתה למקום הרביעי

לאחר שהפסידה לצ'לסי 3:1 במשחק הראשון של רבע גמר הליגה האירופית, קיוותה רובין קאזאן, קבוצתו של ביברס נאתכו, להתאושש במסגרת הליגה הרוסית המקומית לקראת הגומלין מול אלופת אירופה היוצאת, שייערך ביום חמישי הקרוב.

אלא שהמחזור ה-23 לא האיר פנים לקאזאן, שנאלצה להסתפק בתיקו 0:0 בחוץ מול קובאן קרסנודאר, מה שאומנם עזר לה לעלות על המקום הרביעי על חשבון דינמו מוסקבה, אך הרחיק אותה משמעותית ואולי באופן סופי מהמאבק על המקום השני, שמוביל למוקדמות ליגת האלופות. קאזאן מפגרת כעת בשמונה נקודות אחרי השנייה זניט, כשנותרו שבעה מחזורים לעונה. נאתכו שיחק 90 דקות.

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן. Epsilon, GettyImages
מתרחקים מהמאבק על ליגת האלופות. נאתכו/GettyImages, Epsilon

* רועי בקל וניסו קפילוטו שיחקו 90 דקות ב-1:1 של אלקי לרנקה בחוץ מול אתניקוס אכנאס במחזור הראשון של הפלייאוף התחתון בקפריסין. קבוצתם של שני הישראלים שמרה על פער ארבע הנקודות מהמקום המוביל לירידה כאשר עד לתום העונה נותרו חמישה משחקים.

* במשחק צמרת בבלגיה סיימה גנק ב-1:1 ביתי מול זולט ורחאם. בעקבות התיקו, קבוצתו של אליניב ברדה, ששותף בשמונה הדקות האחרונות, נותרה במקום השלישי עם 32 נקודות, בעוד ורחאם איבדה הזדמנות לעלות לפסגה והיא שנייה עם 34 נקודות, אחת פחות מהמוליכה אנדרלכט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully