וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרנאנס: "אנחנו כועסים, אולי נשתמש בזה לטובתנו"

קשר לאציו שמתאושש מההפסד לפנרבחצ'ה מוכן לדרבי מול רומא (שני, 21:45, שידור משולב בספ' 1). טוטי יפתח בהרכב

כשהמאבק על מקום באירופה נמצא על הכף, רומא ולאציו מגיעות לדרבי מחר (שני, 21:45, שידור משולב בספורט 1) עם לא מעט לחץ. הג'יאלרוסי שמדורגים במקום השביעי מגיעים אחרי ההפסד לפאלרמו במחזור האחרון שמציב אותם שלוש נקודות בלבד מהמקום החמישי. מי שאמור לפתוח בהרכב של רומא הוא פרנצ'סקו טוטי הבלתי נדלה, בעוד מאטיה דסטרו עדיין פצוע ופאבלו אוסבלדו מורחק.

הרנאנס שחקן לאציו. רויטרס
יוציאו את הזעם? הרנאנס/רויטרס

לעומת זאת, לאציו מתמודדת עם לא מעט לחץ במקביל להשתתפותה בליגה האירופית ואחרי ההפסד 2:0 לפנרבחצ'ה היא מקווה להגיע במצב רוח טוב יותר לגומלין. לאציו ניצחה במחזור האחרון את קטאניה, מה שקטע רצף של שלושה הפסדים מבחינת השחקנים של ולדימיר פטקוביץ'.

"אנחנו מאוד כועסים מאיך שהמשחק נגד פנרבחצ'ה התפתח", התייחס קשרה של לאציו הרנאנס למצבה של הקבוצה. "עכשיו אנחנו צריכים להתמקד אך ורק ברומא ואולי להשתמש בכעס שלנו לטובתנו. זו ההזדמנות הכי טובה מבחינתנו לשכוח מההפסד באיסטנבול ולאחר מכן להתכונן לגומלין".

המאמן פטקוביץ' הוסיף: "ביולי אפילו לא נחשבנו למועדונים להגיע למוקדמות הליגה האירופית. אף אחד לא חשב שנוכל להתחרות על מקום שכזה. אני גאה מאוד בעונה שלנו. אנחנו בכושר טוב כרגע ואני רואה את הבחורים רגועים באימונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully