וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: ריאל מדריד הפסידה 88:79 מול ולנסיה

שלושה ימים לפני שהם פוגשים את מכבי תל אביב, הבלאנקוס נוצחו בליגה. בלאט לא מתרגש: "הם כבר חושבים על יום רביעי"

ביום רביעי הקרוב (21:45) תצא לדרך הסדרה בשלב ההצלבה של היורוליג, שבה תתארח מכבי תל אביב אצל ריאל מדריד. לפחות לפי איך שריאל נראתה היום (ראשון) במשחק החוץ שלה מול ולנסיה במסגרת המחזור ה-28 בליגה הספרדית, למכבי יש סיבה להיות אופטימית לקראת פתיחת הסדרה. הבלאנקוס הגיעו לאולמה של ולנסיה עם מאזן מדהים של 25 ניצחונות ושני הפסדים בלבד, אך חטפו הפסד שלישי העונה, 88:79.

רודי פרננדס, שחקן ריאל מדריד. GettyImages
מול מכבי הוא בטוח ישחק יותר. רודי פרננדס/GettyImages

כשהוא כבר עם הראש במשחק מול מכבי תל אביב, מאמן ריאל פאבלו לאסו עשה רוטציה הרבה יותר רחבה מבדרך כלל, ושיתף את כל 12 שחקני הסגל שלו, כאשר אף שחקן לא שיחק יותר מ-23 דקות. תומאס קלאטי, הגארד האמריקאי שהתאזרח בפולין, עשה את מירב הצרות לריאל וקלע 21 נקודות, מתוכן שש שלשות לוולנסיה. בשורות ריאל הצטיין סרחיו יול עם 21 נקודות. רודי פרננדס, הכוכב הגדול של הקבוצה, שיחק 21 דקות וקלע 7 נקודות בלבד.

דייויד בלאט התייחס למשחק הקרוב וליריבה ואמר לאולפן "ספורט1" במחצית המשחק כי "ריאל מדריד השנה בליגה הייתה מאוד דומיננטית, אבל בחודשיים האחרונים ראינו נסיגה מסוימת במשחקי החוץ, ולאחרונה גם במשחקי הבית. היום היא לא בשיאה, אבל ראינו היום שהמאמן משתף את כל הסגל, משמע שהוא חושב על יום רביעי.

בלאט התייחס למעידה של ריאל והרגיע: "מה שקרה במשחק הזה לא קורה כל יום. ולנסיה צלפה, ריאל הגיעה אחרי הניצחון הגדול באירופה על אנדולו אפס, ודי ברור לי למה היא נראית לא טוב. הם בין משחקים גדולים, והם חושבים על יום רביעי. האם העובדה שהם משחקים בליגה מקלה עליהם? נפל עליהם קצת מזל, שהזיזו את המשחק מיום שלישי ליום רביעי, אבל ביום רביעי יהיה משחק חדש, משחק אחר לגמרי".

* פרנקפורט של המאמן הישראלי מולי קצורין ספגה הפסד ביתי מתסכל בשתי נקודות, 65:63 מול אולדנבורג. זכארי פיקוק הוביל את פרנקפורט עם 16 נקודות ו-11 ריבאונדים, אבל השנייה בטבלה צברה ניצחון נוסף ופרנקפורט נותרה עמוק בתחתית, במקום ה-15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully