וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "כל משחק בהצלבה הוא מלחמה"

10.4.2013 / 0:01

הצהובים ערכו אימון במדריד לקראת ריאל (ד', 21:45, ישיר באתר), הפורוורד: "רוצים לגנוב משחק". היקמן: "ריאל עדיפה"

צילום וידאו: מגד גוזני, עריכת וידאו: טל רזניק

מכבי תל אביב כבר מוכנה לפתיחת הסדרה מול ריאל מדריד הערב (רביעי, 21:45, ישיר בוואלה! ובאפליקציות של וואלה! באייפון ובאייפד). הצהובים, שנחתו אתמול בנמל התעופה במדריד, ערכו הערב את האימון המסכם לקראת המשחק הראשון בסדרה, כשהשחקנים נראו דרוכים מאוד לקראת ההתמודדות הקריטית מול הבלאנקוס. ביציעים נראו לא מעט אוהדים בצהוב שבאו לדחוף את השחקנים שלהם, ומיד לאחר האימון, ערכו הצהובים מסיבת עיתונאים רשמית לקראת המשחק. עתה יחזרו שחקני מכבי למלון בו הם משתכנים, הממוקם באזור תעשייתי המרוחק כעשרים דקות נסיעה ממרכז העיר, ויישארו בו עד סמוך לשריקת הפתיחה.

שחקן מכבי תל אביב ליאור אליהו באימון. מגד גוזני
רוצים להמשיך את הדרך המדהימה. אליהו/מגד גוזני

ריקי היקמן אמר לקראת ההתמודות: "מצפה לנו משחק גדול. אני חושב שיש לנו עדיין הרבה מה להוכיח, ומה שטוב בשלב הזה שיש לנו אפשרות להתחיל מחדש, אחרי שהתחלנו את הטופ 16 בצורה לא מספיק טובה. לשמחתי הסתדרנו אחר כך". על היריבה אמר היקמן: "לדעתי ריאל היא עדיפה. כולם חושבים כך, אבל בשלב כזה ובהתמודדות כזאת כל אחד יכול לנצח את השני. יש להם קלעים מצויינים ושחקנים טובים, אבל התכוננו אליהם היטב. זה לא משנה שאין לנו את הניסיון. אנו רוצים להצליח כמה שאפשר".

ליאור אליהו הוסיף: "משחקים בהצלבה הם תמיד יותר אגרסיביים וכל משחק הוא מלחמה. הם ירצו לשמור על הביתיות כמובן, ואנו נרצה לגנוב כאן משחק אחד". על מצבו האישי הוסיף אליהו: "ברור שאני רוצה לחזור לעצמי, אבל הכי חשוב עכשיו שהקבוצה תנצח. באופן אישי אני רוצה להיכנס לעניינים ושזה יקרה במשחק הראשון. עשינו דרך מדהימה בסיבוב השני, אף אחד לא ציפה שנגיע לפה, עשינו ואני מקווה שזה יסתיים בניצחון בסדרה הזאת. ריאל היא קבוצה מצוינת וזה משחק מאוד מאוד קשה. כל משחק הוא קריטי פה. גם אם יהיה הפסד או ניצחון זה לא יקבע סופית את המשך הדרך".

הצהובים, שברצלונה קטעה להם רצף של שישה ניצחונות רצופים במחזור הנעילה של הטופ 16, רוצים לחזור לנצח ולרשום ניצחון חוץ נוסף לאחר שבטופ 16 רשמו ארבעה ניצחונות מחוץ ליד אליהו. הבלאנקוס לעומת זאת מגיעים למשחק לאחר שבמחזור הסיום הביסו את את אנדולו אפס 66:86 והבטיחה את המקום השני בבית, שסלל לה את הדרך למפגש עם הצהובים.

בליגה, לעומת זאת, הם רשמו הפסד 87:79 לוולנסיה, אך ירצו לשמור על המאזן הביתי הטוב שלהם ביורוליג, שעומד נכון לעכשיו על עשרה ניצחונות לעומת שני הפסדים. הצהובים יקוו ליום התקפי חיובי, שכן למעט במשחק אחד, בכל פעם העונה העונה בו חצו את רף 80 הנקודות יצאו כשידם על העליונה. הממוצע העונתי שלה נושק ל-80 קודות, עם 79.8 לערב. דווין סמית', שקלע בספרות כפולות בשמונת המשחקים האחרונים, ירצה להמשיך את המומנטום מהשבועות האחרונים, וגם דייויד לוגן ינסה לתת בוסט מהספסל בהופעה ה-100 שלו ביורוליג.

עוד בוואלה!

וואלה מובייל במבצע משפחתי משתלם במיוחד! חוסכים לכל המשפחה

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב באימון באולם במדריד. מגד גוזני
כל קבוצה יכולה לנצח את השנייה. מכבי באולם במדריד/מגד גוזני

פאבלו לאסו: "מכבי תל אביב אחת היריבות המסורתיות שלנו"

בשעות הבוקר המוקדמות ערכה ריאל מדריד את מסיבת העיתונאים שלה לקראת המשחק. "אחרי שבעונה שעברה נשארנו מחוץ לפיינל פור בגלל סל אחד, אני חושב שמגיע לנו לעלות הפעם", אמר פבלו לאסו, "מכבי תל אביב היא אחת מהיריבות המסורתיות שלנו, אבל אנחנו צריכים לחשוב על ההווה ולא על העבר".

לאסו החמיא למאמן מן העבר השני: "בלאט הוא מאמן גדול. לקבוצות שלו תמיד יש זהות משלהן, כמו לנו. אף קבוצה לא מושלמת. שתי הקבוצות תגענה מוכנות ואני לא חושב שתהיינה הפתעות. מכבי איבדה כמה שחקנים, אבל אחרים קיבלו הזדמנות ויותר דקות משחק".

הגארד ג'ייסי קארול הוסיף: "ההפסדים שספגנו לפני המשחק מול אנדולו אפס עזרו להבין שעשינו דברים בצורה לא נכונה. אני דווקא חושב שההפסדים הללו ישרתו אותנו היטב בסדרה מול מכבי תל אביב. אנחנו שמחים שיש לנו את יתרון הביתיות. האווירה ביד אליהו יוצאת מהכלל, כך שזה טוב שיהיו לנו שלושה משחקי בית במקרה הצורך".

"מכבי תל אביב נמצאת בפורמה מצוינת, השחקנים שלה התחברו לאחרונה ועכשיו הם יודעים איך לשחק ביחד מול קבוצות מהרמה הגבוהה ביותר שיש" הוא הוסיף. "חוץ מזה, יש להם גם מאמן מצוין שמצא את הנוסחה להתגבר על פתיחה לא טובה של הטופ 16. מכבי תל אביב קבוצה איכותית, זה אתגר גדול עבורנו, אבל אנחנו מוכנים אליו".

שחקן ריאל מדריד רודי פרננדס. קובי אליהו, קובי אליהו
רוצה לשמור על המאזן הביתי המצוין. פרננדס/קובי אליהו, קובי אליהו
אוהד מכבי תל אביב אילן השועל (שמאל) באימון הקבוצה במדריד. מגד גוזני
גם אילן השועל התייצב במדריד/מגד גוזני
שחקני מכבי תל אביב דווין סמית (ימין) סטיבן לנדסברג (מרכז) וניק קיינר מדלי (שמאל). מגד גוזני
בינתיים אפשר לחייך/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully