וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד מנגה: "כל משחק מעתה יהיה מלחמה עבורינו"

חלוצה של הפועל רמת גן עדיין אופטימי למרות ההפסד להפועל חיפה. ביקורת על אוננגה: "כמה אפשר לבקש ממנו להרחיק?"

one

הפועל רמת גן הסתבכה אמש (שבת) קשות בקרב נגד הירידה, לאחר שנוצחה בקרב התחתית החשוב 1:0 מול הפועל חיפה בקרית אליעזר. המשחק היה שווה כוחות ברוב שלביו, אולם כפי שקרה במרבית משחקיה של רמת גן, טעות בהגנה ודקה של חוסר ריכוז בתחילת המחצית השנייה, הובילו לשער הניצחון של מהראן לאלה החיפאי.

אלי כהן, מאמן הפועל רמת גן. מגד גוזני
פחתו הסיכויים להישאר בליגה. אלי כהן/מגד גוזני

בסיום המשחק נשמעו טענות רבות לעברו של הבלם הצרפתי ברנאר אוננגה, שהסתבכות מיותרת שלו, הובילה לאיבוד כדור והתקפה חיפאית שהפכה בסיום לשער. "זה פשוט לא יאומן. הבנאדם לא לומד לקח", אמר גורם בקבוצה. "כמה פעמים אפשר לבקש ממנו לא להסתבך בחלק האחורי ? מה הבעיה להעיף כדור ארוך למעלה ? שוב ושוב אותה טעות שמסבכת אותנו ועולה לנו בהפסדים", הוסיף הגורם.

אווירת נכאים שררה בחדר ההלבשה של האורדונים בסיום המשחק. התחושה היתה שאפשר וצריך היה להוציא לפחות נקודה מהמשחק בחיפה, בטח לאור התפתחות המשחק.
"ניסינו והתאמצנו, אבל לא הצלחנו במשימה", אמר הקשר דויד מנגה בסיום המשחק. "המשימה כעת הופכת להיות קשה מאוד. זה הפסד שמסבך אותנו קשות בתחתית הטבלה. נצטרך לאסוף את עצמנו כמה שיותר מהר. כל משחק עד לסיום העונה יהיה כמו מלחמה עבורנו ואנחנו נילחם עד הסוף. אני מאמין שנצליח להישאר בליגה", הוסיף הקשר המאוכזב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully