וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: ארגנטינה, צ'כיה, קנדה וסרביה בחצי הגמר

ברלוק גבר על סימון וקבע 2:3 בבואנוס איירס, רוסול סידר לאלופה המכהנת עלייה. נולה העלה את הסרבים מול ארה"ב

גביע הדייויס מגיע לשלבים המכריעים שלו, כאשר בסוף השבוע והיום (ראשון) נערך שלב רבע הגמר. האלופה המכהנת צ'כיה דילגה לשלב הבא ראשונה מבין יתר הנבחרות אחרי 1:3 על קזחסטן בחוץ ותפגוש בחצי הגמר את ארגנטינה שהדיחה את צרפת 2:3. סרביה חגגה 1:3 מוחץ על ארצות הברית ובחצי הגמר השני היא תפגוש את קנדה שהעיפה את איטליה עם 1:3 ביתי בוונקובר. משחקי חצי הגמר יתקיימו ב-13 עד ה-15 בספטמבר.

ננאד זימוניץ', אילייה בוזליאץ', גביע דייויס, נבחרת סרביה. רויטרס
הבריאנים בהלם. סרביה חוגגת באיידהו/רויטרס

ארה"ב הודחה מגביע דייויס. האמריקאים נקלעו לפיגור 2:1 מול סרביה במסגרת רבע הגמר ולא הצליחו להציל את המפגש בדרך להפסד 3:1, כשמי ששינו את המומנטום הם האחים בוב ומייק בריאן שהפסידו במשחק הזוגות.

אחרי 1:1 בתום היום הראשון, האמריקאים קיוו שהאחים בוב ומייק בריאן יעשו את ההבדל, אבל הבריאנים הפסידו במותחן לננאד זימוניץ' ואילייה בוזליאץ' 7:6, 7:6, 5:7, 4:6, 13:15. ההתמודדות הוכרעה בהמשך היום כשנובאק דג'וקוביץ' פגש את סם קווירי, שלא הצליח להציל את המפגש ונולה דילג עם 5:7, 7:6, 1:6, 0:6.

אחרי שקנדה נעזרה בניצחון מספר 45 בגביע דייויס של דניאל נסטור, בקריירה שהחלה במפעל לפני 20 שנה (!) עם ניצחון על סטפן אדברג, כשהקנדי הוותיק ניצח יחד עם ואסק פוספיסיל 13:15 במערכה החמישית את פביו פוניני ודניאלה בראצ'יאלי אחרי כמעט חמש שעות של התמודדות, מילוש ראוניץ' השלים את העבודה עם 4:6, 4:6, 6:3, 5:7 על אנדראס ספי במשחק הרביעי.

דניאל נסטור, גביע דייויס, נבחרת קנדה. רויטרס
אחרי 20 שנה. נסטור בן ה-40/רויטרס

ארגנטינה בחצי הגמר אחרי ניצחון דרמטי 2:3 על צרפת בבואנוס איירס. את הנקודה השלישית והמכריעה סיפק לארגנטינאים קרלוס ברלוק, שהציג משחק מצוין וגבר 4:6, 7:5, 4:6, 4:6 על ז'יל סימון ב-3:48 שעות. ברלוק השיג 51 ווינרים.

ג'ו ווילפרד צונגה גבר על קרלוס ברלוק (71), אבל חואן מונאקו ניצח את ז'יל סימון, ובזוגות דויד נלבנדיאן והורסיו סבאלוס ניצחו את מיקאל לודרה וג'וליאן בנטו. במשחק היחידים הראשון שנערך היום צונגה פגש את מונאקו וסגר את העבודה בצורה חלקה עם 3:6, 3:6, 0:6.

צ'כיה מחזיקת הגביע הדיחה את קזחסטן אחרי שניצחה אותה 1:3. יאן האייק גבר על מיכאיל קוקושקין, לוקאס רוסול ניצח את אנדריי גולובב, אבל בזוגות הקזאחים צימקו. אלא שמי שסגר את הסיפור הוא רוסול שניצח 6:7, 7:6, 6:7, 2:6 את קורולב והשאיר את המשחק החמישי לפרוטוקול בלבד.

טניס בוואלה! ספורט

קרלוס ברלוק טניסאי ארגנטינאי. רויטרס
ברלוק בטירוף/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully