וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע ואמיר ויינטרוב הודחו בחצי הגמר בלאון

הישראלי הבכיר נכנע בשלוש מערכות לג'ימי וואנג התאילנדי, ואילו ויינטרוב הפסיד בשלוש מערכות לדולנד יאנג האמריקאי

דודי סלע ואמיר ויינטרוב הודחו הלילה (בין שבת לראשון) בחצי גמר צ'אלנג'ר לאון במקסיקו (על סך 35 אלף דולרים) ובכך נמנע מפגש כל ישראלי בגמר בין השניים. ויינטרוב הפסיד בשלוש מערכות לדונלד יאנג האמריקאי 4:6, 7:5, 6:3 בשעה ו-56 דקות ואילו סלע נכנע לג'ימי וואנג התאילנדי גם כן בשלוש מערכות 3:6, 6:1, 6:4.

ויינטרוב, המדורג 175 בעולם, עלה ראשון ושיחק מול יאנג המדורג 194 בעולם, שבשיאו היה ב-50 הראשונים. הישראלי ניצח 4:6 את המערכה הראשונה וגם היה דומיננטי מאוד במערכה השנייה כשהגיע ל-11 נקודות שבירה אך לא ניצל אף אחת מהן. יאנג שבר במצב של 5:6 לטובתו וניצח 5:7. במערכה השלישית ניצל האמריקאי הזדמנות נוספת לשבור לשבור וניצח 3:6.

הטניסאי הישראלי דודי סלע. AP
משחק מוזר. דודי סלע/AP

סלע, המדורג רביעי בטורניר, שמצוי בכושר נהדר, ניהל משחק מוזר מאוד מול וואנג כשנשבר פעמיים במערכה הראשונה אך שבר את יריבו לא פחות מ-4 פעמים בדרך לניצחון 3:6. המערכה השנייה המשיכה באותה מגמה כשהפעם הישראלי לא מצליח לשמור ולו פעם אחת על משחקו ההגשה שלו, ואילו וואנג נשבר פעם אחת בלבד בדרך לניצחון תאילנדי 1:6. בסט השלישי שבר וואנג שלוש פעמים את ההגשות של הישראלי המדורג 115 בעולם, לעומת שתי שבירות של סלע וניצח 4:6 ובמשחק כולו.

סלע ו-ויינטרוב יסעו כבר הבוקר לגוודאלחרה במקסיקו שם יתמודדו בצ'אלנג'ר נוסף (על סך 100 אלף דולרים). סלע, המדורג רביעי בטורניר, יפגוש בסיבוב הראשון את אדוארדו פרלטה-טלו המקסיקני בן ה-23 המדורג 924 בעולם שקיבל כרטיס חופשי לטורניר. ויינטרוב ייתקל במשוכה גבוהה יותר שישחק מול מיכל פרזיסיזני הפולני המדורג 162 בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully