וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון עשויה להעביר את הביתיות מול מכבי לרמת גן

הקבוצה תארח בעוד שבועיים את האלופה שבדרך ותנסה לנצל את העובדה כדי לייצר הכנסה. אכזבה מהתוצאות בפלייאוף

one

ברמת השרון היו מאוכזבים מאוד בסיום משחק ההפסד לבני יהודה 3:0 בבית. במועדון קיוו להשיג נקודות ראשונות בפלייאוף העליון אך ההפסד הרביעי ברציפות הביא לאכזבה גדולה ובמועדון אמרו בסיום: "חשבנו שנשיג יותר ואפילו פינטזנו על כרטיס לאירופה. כנראה שהמקסימום שלנו הוא מקום שישי וצריך להגיד תודה שהשגנו את זה. מכאן צריך לדעת לא להיות הבשר תותחים של הפלייאוף כי אם נסיים אם 9 או 10 הפסדים זה ישפיע גם על העונה הבאה".

מאמן עירוני רמת השרון, בני טבק. מגד גוזני
סופג מפלות בפלייאופ העליות. בני טבק/מגד גוזני

בעוד שבועיים תארח רמת השרון את מכבי תל אביב ועל פי החישובים שעשו במועדון זה עשוי להיות משחק ההכתרה של מכבי תל אביב. במועדון משוכנעים כי אם יהיה סיכוי לכך איצטדיון גרונדמן לא יאושר והם יארחו במגרש הביתי המשני שלהם באיצטדיון רמת גן. גורם במועדון אמר: "יש סיכוי טוב שחגיגות האליפות של מכבי יהיו אצלנו. זה לא העניין שאנחנו רוצים לעשות הכנסה אלא כמות אוהדים של מכבי שתרצה להגיע וברור לנו שהמשטרה לא תאשר את גרונדמן. נחכה לתוצאות של שבוע הבא כדי להיות בטוחים".

ובתוך כך, קבוצת הרכישה מאירופה שהתעניינה בקבוצה ירדה בשלב זה מהפרק. ברמת השרון כרגע מתרכזים במציאת ספונסרים ונותני חסות לקראת העונה הבאה. כידוע, תקצוב הקבוצה על ידי העיריה יירד בעונה הבאה מ-5 מיליון ש"ח ל-2.5 מיליון ש"ח ובמידה והקבוצה לא תמצא תורמים וספונסרים ראויים היא תיאלץ לשחרר מספר שחקנים משמעותיים מהסגל ולבנות על לא מעט שחקנים צעירים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אוהדי מכבי תל אביב. מגד גוזני
יחגגו אליפות מול רמת השרון? אוהדי מכבי תל אביב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully