וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "לא נרפה, נמשיך עד הסוף בכל הכוח"

6.4.2013 / 22:36

אריק בנאדו מרוצה מה-2:3 של מכבי חיפה על ק”ש: ”מחויבים לקהל”. טואטחה נפצע ובספק לגביע. בכר: ”אנו טובים ומפסידים”

one

זה לא היה פשוט, אבל מכבי חיפה השיגה הערב את הניצחון בקרב הקשה מול עירוני קרית שמונה, כשגברה על קבוצתו של ברק בכר 2:3. הירוקים אמנם נפלו לפיגור מוקדם, וראו את האורחים חוזרים למשחק אחרי טעות של שראנוב, אבל שער ניצחון של שלומי אזולאי שמר את קבוצתו של אריק בנאדו במאבק האליפות, לפחות בתיאוריה.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא אהב את השערים שהקבוצה ספגה. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

"היה חשוב לנו לנצח היום", אמר בסיום מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו. "בחצי הראשון לא היינו טובים אבל נכנסו טוב למחצית השניה. קיבלתנו גול ולקח לנו להתגבר עליו אבל ידענו להיות נחושים. היו גם דברים שפחות אהבתי אבל נלמד מהטעויות ונלך קדימה. אני לא אוהב שאנחנו סופגים ככה אבל נתקן את זה". על מאבק האליפות אמר המאמן: "אנחנו לא נרפה, נשחק עד הסוף. אנחנו מחוייבים למועדון, לקהל ולנשיא שלנו ונשחק עד הסוף תמיד".

על הפציעות שתוקפות את הקבוצה והמשיכו הערב עם פציעתו של טואטחה אמר בנאדו: "אנחנו קבוצה, לא משנה מי חסר, ואין תירוצים. עכשיו יש לנו משחק מול הפועל תל אביב בשבוע הבא ואני מקווה שכולם יתאוששו עד אז. אנחנו מתעסקים בעצמנו ונמשיך עד הסוף בכל הכוח". טואטחה טואטחה יעבור מחר בדיקת אולטרה סאונד. ההערכה הראשונית היא כי הוא סובל ממתיחה קלה בשריר הירך האחורי. טואטחה צפוי להחמיץ את משחק הליגה הבא נגד הפועל תל אביב, וספק אם ישתתף במשחק הגביע נגד קרית שמונה ב-17 באפריל. יניב קטן, שנפצע במהלך המשחק והוחלף, נבדק והתברר כי פציעתו אינה חמורה.


גוסטבו בוקולי, שהיה מהמצטיינים הערב אמר: "חשוב שניצחנו. אנחנו מסתכלים תמיד על מכבי חיפה. כל משחק אנחנו באים לנצח ועושים את שלנו. אם מכבי תל אביב לא יפסידו, אין מה לעשות, אבל אנחנו נמשיך לחפש לנצח. גם אני רוצה לדעת איך אני רץ ככה בגיל 35. אפילו בגיל צעיר לא רצתי ככה, ותודה לאל שאני יכול להמשיך בכושר הזה ולעזור לקבוצה, זה הכי חשוב".

מאמן קרית שמונה, ברק בכר היה מאוכזב ואמר: "זה קורה לנו במשחקים האחרונים שאנחנו מפסידים ברגעי הסיום, אבל צריך להסתכל על הדברים הטובים, כי שיחקנו מול קבוצה בכושר מצויין. לצערי אנחנו יותר מדי פעמים משחקים טוב ולא מנצחים. יש לנו עכשיו מאבק קשה על המקום הרביעי, ויש לנו משחק חשוב מאוד מול רמת השרון. כרגע אנחנו קצת רחוקים מהפועל תל אביב אז אנחנו מסתכלים למטה. יהיה מאבק קשה. לא אמרתי מילה אחת לשופט, זה לא מה שהכריע את המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן עירוני קרית שמונה ברק בכר. אדריאן הרבשטיין
שיחקו טוב, אך הפסידו. בכר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully