וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: למה בארנסלי הוכרחה ללבוש מדים של פאלאס?

השופט לא היה מרוצה מהתלבושת השנייה של בארנסלי, הפתרון היה יצירתי: הם לבשו את תלבושת החוץ של היריבה שלהם

21,281 האוהדים שהגיעו היום (שבת) לאצטדיון סלהרסט פארק בלונדון למשחק בו אירחה קריסטל פאלאס את בארנסלי במסגרת המחזור ה-41 בצ'מפיונשיפ האנגלית, נתקלו במחזה בלתי שגרתי: שחקני הקבוצה האורחת נאלצו ללבוש את החולצות של פאלאס.

התלבושת הראשונה של בארנסלי היא אדומה והשנייה היא שחורה-כחולה. התלבושת הראשונה של קריסטל פאלאס היא אדומה-כחולה והשופט קית' סטראוד קבע שככה אי אפשר לשחק. הטייקס זיהו את הבעיה המסתמנת כבר אתמול ושלחו את איש המשק שלהם לרכוש 18 זוגות של גרביים לבנים, אבל סטראוד לא היה מרוצה מהדמיון בחולצות והמכנסיים והפתרון היה להלביש את בארנסלי בתלבושת השנייה והצהובה של פאלאס. חשוב לציין שבזמן שבשתי הקבוצות הבינו שאין מנוס מהפתרון הזה, אנשי בארנסלי הספיקו להדפיס את שמות השחקנים שלהם על החולצות.

אגב, בצירוף מקרים משעשע, בדיוק בסוף השבוע האחרון קריסטל פאלאס יצאה בסוף השבוע במבצע חדש לאוהדיה: מכירת חולצות החוץ בהנחה של 30 אחוז. המשחק עצמו הסתיים ב-0:0. קריסטל פאלאס מדורגת במקום הרביעי שמוליך לפלייאוף בתום העונה, בעוד באנרסלי שנאבקת בתחתית מאז תחילת העונה, מדורגת במקום ה-20, נקודה אחת בלבד מעל הקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully