וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: ישראל ניצחה את לטביה 15:17

הנבחרת של רענן פן הבטיחה את המקום הראשון בבית שלה בסיום הסיבוב הראשון במוקדמות גביע העולם ואליפות אירופה

ניצחון מרשים של נבחרת הראגבי של ישראל 15:17 על נבחרת לטביה הבטיח לה היום (שבת) את המקום הראשון בבית בסיום הסיבוב הראשון במסגרת מוקדמות גביע העולם ואליפות אירופה לאומות ועלייה לשלב הנוק אאוט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מישה אלי מניח טריי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההתחלה הייתה שייכת דווקא לנבחרת לטביה שעלתה ליתרון כבר בדקה השלישית עם בעיטת עונשין מוצלחת ו-0:3 מהיר. ארבע דקות מאוחר יותר ישראל שמה נקודות ראשונות. מסירה ארוכה של איתן המפריז הסקראם-האף לנמרוד קפלן, שהריץ כדור לאורך הקו עד מודי רדשקוביץ שמצא את החור, פרץ עד קו הטריי והעלה את ישראל ליתרון ראשון 3:5.

ישראל המשיכה את המומנטום וכעבור שמונה דקות בלבד ניצל יוני רדשקוביץ טעות בהתקפה הלטבית ופתח מבערים. ספרינט של 65 מטר הביא לנבחרת הלאומית את הטריי השני והגדיל את היתרון ל-3:10. השחקנים בכחול לבן המשיכו ללחוץ על הענקים הלטבים ומהר מאוד קיבלו מתנה נוספת. הפלת כדור לטבית השאירה כדור אצל מישה אלי שעבר 35 מטר ו-3 לטבים הניח טריי שלישי מקומי. ישראל עולה ליתרון 3:17. דווקא בדקה האחרונה של המחצית הראשונה הצליחו הלטבים להניח טריי וצמצמו ל-17:10, תוצאת המחצית. המומנטום הלטבי המשיך במחצית השנייה, ובשיאו הניחו הלטבים בדקה ה-66 טריי נוסף וצמצמו ל-17:15. המתח הגיע לשיאו אבל השחקנים הישראלים ידעו לשמור על הכדור והיתרון עד שריקת הסיום.

בעוד שבועיים, 20.4 בשעה 15:00 במכון וינגייט, תארח נבחרת ישראל את נבחרת דנמרק למשחק האחרון לעונה זו. הנבחרת הדנית מדורגת אחרונה בבית הישראלי, ונבחרת ישראל צפויה לסיים את השנה ללא הפסד.

רענן פן, מאמן נבחרת ישראל: "לפני המשחק הייתי קונה את התוצאה, אחרי חצי שעה הייתי מתאכזב ועכשיו אני חש הקלה. הצלחנו לשמור על חלום אליפות העולם ואנחנו מתכוננים למשחק מול דנמרק עוד שבועיים". כמו כן נכחו במשחק ח"כ יואל רזבורוב שבירך את הנבחרת בתחילת המשחק, ראש מנהל הספורט ד"ר אורי שפר וראש היחידה לספורט הישגי גילי לוסטיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully