וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ניצחון גדול לבן שמעון, סלטיק אלופה מעשית

לרנקה הביסה 0:3 את אנורתוזיס, אומוניה ושפונגין גברו בתוצאה זהה על אפואל וביטון. גרשון וכיאל לא שיחקו ב-0:3 על היברניאן

רן בן שמעון, גיא חיימוב וקבוצתם א.א.ק לרנקה רשמו הערב (שבת) ניצחון גדול 0:3 על אנורתוזיס פמגוסטה, שנפרדה השבוע מרוני לוי. א.א.ק נהנתה מהרחקתו של השוער הצרפתי מתיו ואלוורד בדקה ה-18, ברק יצחקי פינה את מקומו כדי לאפשר לשוער השני להיכנס אל בין הקורות וא.אק מיד הענישה עם כדור חופשי של אלשנדרה דה סילבה. פאולו ז'ורז'ה הפורטוגלי כבש שער עצמי בדקה ה-63 וההשפלה של אנורתוזיס הושלמה עם שער של הקטלאני ז'ואן תומאס בדקה ה-83. חיימוב השלים 90 דקות טובות בין הקורות, בן שמעון רק שתי נקודות מהמקום השני בליגה הקפריסאית. משה אוחיון לא שותף אצל אנורתוזיס בבכורה של פמבוס כריסטודולוס.

בפסגה עדיין ניצבת אפואל ניקוסיה, אבל היא הובסה 3:0 בידי אומוניה ניקוסיה. דודו ביטון לא הצליח הפעם לכבוש לזכות אפואל, שנכנעה לצמד של גיורגוס אפרם (15 ו-65) ואחד של לאנדרו אלמיידה (54). יובל שפונגין השלים 90 דקות בהרכב אומוניה, אוהד לויטה לא שותף.

יובל שפונגין שחקן אומוניה ניקוסיה. Petros Karadjias, AP
ניצחון מרשים לאומוניה. יובל שפונגין והחברים/AP, Petros Karadjias

* בירם כיאל ורמי גרשון ישבו על הספסל, אך לא שותפו כאשר סלטיק גברה 0:3 על היברניאן משערים של כריס קומונס (16, 52) ומיקאל לוסטיג (61). בשל העובדה שמאת'רוול השיגה תיקו 2:2 מול סנט מירן (משער שוויון בדקה ה-84), הבויז עלו ליתרון 15 נקודות בראשות הטבלה, עם תום העונה הסדירה. בשבוע הבא יתחיל הפלייאוף העליון בסקוטלנד ובו חמישה מחזורים. סלטיק מובילה על מאת'רוול השנייה בהפרש שערים עצום (48+ מול 13+), כך שהיא מעשית הבטיחה את האליפות כבר היום ורשמית תחגוג ככל הנראה בשבוע הבא.

* דן מורי ישב על הספסל ולא שותף בניצחון 0:3 של ויטסה על נאק ברדה. ויטסה נצמדה לאייאקס במקום הראשון בליגה ההולנדית עם 60 נקודות, אך לאייאקס משחק פחות בצמרת הצפופה.

* מאור בוזגלו לא נכלל בסגל של סטנדרד ליאז', שסיימה ב-0:0 מול האלופה אנדרלכט.

* שלומי ארבייטמן שיחק 77 דקות במדי מונס שניצחה 1:2 את ליירסה בפלייאוף האמצעי בבלגיה. גל שיש השלים 90 דקות וברק בדש נכנס בדקה ה-83, בניצחון 0:1 של ואסלנד בוורן על מכלן. שרלרואה ניצחה 0:3 את לובן ללא מתן אוחיון.

* בפלייאוף נגד הירידה, רועי דיין נכנס כמחליף בדקה ה-46 כשבירסחוט הפסידה 1:0 לסרקל ברוז'. דור מלול לא היה בסגל.

* גיא אסולין שותף ל-24 הדקות האחרונות ב-0:1 החשוב של סנטאנדר בחוץ על אלקורקון. בעקבות הניצחון הסנסציוני על השנייה בטבלה, הקבוצה מקנטבריה עלתה לפחות זמנית אל מעל הקו האדום אחרי תקופה ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully