וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן פומרנץ: "אנחנו נבחרת איכותית, אפשר לנצח"

נבחרת ישראל תארח את מונטנגרו בבית מכבי (19:45) ומקווה להשיג נקודות ראשונות בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה

נבחרת ישראל תארח הערב (שבת, 19:45) את מונטנגרו במסגרת המחזור הרביעי בבית ב' של מוקדמות אליפות אירופה. השחקנים שנחתו רק ביום שישי אחרי מחנה אימונים של שבוע בסרביה והמשחק במונטנגרו התאכסנו שוב במלון בתל אביב, וקיימו בבוקר אימון קל על חוף הים. המסר שהעביר המאמן הסרבי דראגן ג'וקיץ' לשחקנים הוא שזה הרגע לתקן ולהשיג נקודות ראשונות בקמפיין אחרי ההפסד האכזר בפודגוריצה 29:28 משער ניצחון של המונטנגרים בשניות הסיום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצפים לנקמה. חן פומרנץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני שמח לחזור לארץ, וקורא לקהל להגיע ולעזור לנו, ויחד ליצור חוויה חיובית ומרגשת", אמר חן פומרנץ, שהבקיע שישה שערים, והיה מצוין וגם חסר מזל כשהכדור האחרון שזרק מחצי מגרש בשניית הסיום פגש את המשקוף. "זה אכזרי מאוד אבל הנבחרת עשתה משחק אדיר במגרש שמאוד קשה לשחק בו נגד נבחרת מהטופ העולמי. הגענו למשחק צמוד של סיטואציות מכריעות והגענו למצבי זריקה טובים. אני בטוח שאם נעבוד קשה במשחק ביום שבת ונקבל את ההזדמנות שוב, נשיג את שתי הנקודות. אנחנו משחקים כדוריד מאוד אטרקטיבי. זה כבר לא רק מלחמה אלא יש הרבה איכות במשחק. יש הרגשה של גאווה להיות חלק מהנבחרת הזו. השינוי הגדול אצל הנבחרת זו הידיעה שאנחנו נבחרת איכותית וכולם מאמינים בזה".

אגב, הנבחרת עשתה את החזרה לארץ באותה הטיסה יחד עם השחקנים המונטנגרים, שחלקם ישבו ממש לצד שחקני נבחרת ישראל אבל הצדדים שמרו על יחסים קורקטים בלבד. זה יהיה המפגש הרביעי בין הנבחרות בשנתיים האחרונות, לאחר שלפני שנתיים נבחרת ישראל ניצחה 24:29 במשחק שנערך בארץ. מונטנגרו היא נבחרת ששיחקה רק לאחרונה באליפות העולם שנערכה בספרד.

במקביל, המחזור השלישי הושלם אמש בניצחונה של צ'כיה על גרמניה 22:24, שמעלה את צ'כיה למקום השני עם ארבע נקודות ומותיר את גרמניה שלישית עם שתי נקודות.
אמש העביר מאמן השוערים של הנבחרת הרומני אלכסנדרו בוליגן, שהיה בעברו השוער הטוב בעולם ועוזר מאמן נבחרת ספרד, הדרכה בנושא בניית שוערים.

בתוך כך, מ.כ חולון חגגה בניצחון 24:40 את החזרה שלה לליגת העל אחרי שירדה בתום העונה שעברה. יושב ראש האיגוד דורון שמחי העניק לחולונים שהשלימו מאזן ניצחונות מושלם לאורך העונה את צלחות האליפות בליגת המשנה. מי שהעפילה איתה ולמעשה שבה איתה לליגה הבכירה היא הפועל אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully