וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ראדי לא ישחק, אלברמן צפוי להיות כשיר

בקבוצה לא רוצים לסכן בדרבי את הקשר שטרם החלים סופית מהפציעה ברגל (21:10, ע' 1) . אלברמן יעלה לצד לוגסי וזהבי

מכבי תל אביב תתייצב הערב (שבת, 21:10, שידור ישיר בערוץ 1) לדרבי הגדול נגד הפועל תל אביב כאשר מי שלא יפתח בהרכב הוא הקשר מהראן ראדי, שטרם החלים לגמרי מהפציעה ברגלו ולא יעמוד לרשות הצוות המקצועי. ראדי החמיץ השבוע גם את משחק החוץ נגד עירוני קרית שמונה, וביומיים האחרונים ניסו להכשירו לדרבי.

מהראן ראדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא רוצים לסכן אותו. ראדי/ברני ארדוב

בסופו של דבר ובהחלטה משותפת של הצוות הרפואי, הצוות המקצועי וראדי עצמו הוחלט שלא לסכן את השחקן ולהעניק לו מספר ימים נוספים של מנוחה. לעומת ראדי, צפוי הקשר גל אלברמן להיכלל בסגל וככל הנראה גם יפתח בהרכב. אלברמן סבל מרגישות במפשעה מאז המשחק בקרית שמונה, ואתמול הוא ערך אימון חלקי בלבד ועבר טיפולים אצל הצוות הרפואי. ההערכה היא שהוא יפתח בהרכב לצידם של משה לוגסי וערן זהבי במרכז המגרש.

גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב מול אייל גולסה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ערך אימון חלקי בלבד. אלברמן/ברני ארדוב

ההתלבטות היחידה של המאמן אוסקר גרסיה לגבי ההרכב היא בחלק הקדמי כאשר מונס דאבור ודור מיכה מתמודדים על חולצת ההרכב ומסתמן שדאבור, שהצטיין בניצחון בקרית שמונה, יהיה זה שיפתח.

הצהובים יגיעו בצהריים למתחם בקרית שלום ומשם תמשיך הקבוצה בנוהל הרגיל להתכנסות בבית מלון בתל אביב שם היא תשהה עד המשחק הערב. כל הכרטיסים למשחק נמכרו ובלומפילד צפוי להיות מלא בכ-14 אלף צופים, מתוכם כ-12 אלף צהובים שישלטו ביציעים.

מכבי תל אביב, הרכב משוער: וינסנט אניימה, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, יואב זיו, גל אלברמן, משה לוגסי, ערן זהבי, מונס דאבור (דור מיכה), ראדה פריצה, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully