וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרישה של מוריניו: שכר של 12 מיליון ליש"ט לשנה

מאמן ריאל העביר מסר לצ'לסי שידרוש להשאיר את למפארד. טורס לא ממהר לעזוב. צפו בשחקנים בפרסומת משעשעת

ככל שמתקרבים לקיץ, רואים את ז'וזה מוריניו עושה צעד ועוד צעד לעבר חזרה דרמטית לצ'לסי. מאמן ריאל מדריד, שבשבועות האחרונים יותר מרומז על האפשרות שישוב לבלוז, ידרוש שכר של 12 מיליון ליש"ט לעונה והוא כבר העביר את המסר הזה לראשי המועדון, כך על פי פרסום ב'דיילי מירור'. דרישה נוספת של מוריניו היא השארתו של פרנק למפרד.

ז'וזה מוריניו, מאמן ריאל מדריד. רויטרס
מתחילים להריח את הקאמבק. מוריניו/רויטרס

על פי הדיווח, מוריניו כבר גישש באופן דיסקרטי לגבי מצבו של הקשר לקראת קבלת החלטה לגבי עתידו, וביקש ממנו להמתין עם התשובה שלו עד שיתבהרו הדברים באשר למינויו. למפארד שיחגוג ביוני 35 ומסיים חוזה בסוף העונה מחוזר על ידי לוס אנג'לס גלאקסי, כאשר ב-MLS ישמחו מאוד לקלוט את השחקן ולהחתימו עלחוזה לשלוש שנים.

פרננדו טורס שחקן צ'לסי מול רובין קאזאן. AP
לא מוותר. טורס/AP

ובינתיים מי שכבר הבהיר שהוא לא הולך לשום מקום, בטח לא לקבוצה הקודמת שלו, הוא פרננדו טורס. בראיון ל'דיילי מייל' הוא מסביר: "אני רוצה לעשות את הדברים שהתרגלתי לעשות כל החיים שלי. עשיתי אותם באתלטיקו ובליברפול ואני לא עושה אותם בצ'לסי. אני עובד על זה. אם הייתי יודע מה הסיבה לכך, הייתי מתקן את זה בדקה, אבל הדרך היחידה לשנות את זה היא לעבוד קשה. אני מתאמן בכל יום ואני אף פעם לא אוותר".

בראיון נוסף שהוא ערך ב'סאן' הוא הצהיר: "תמיד אמרתי שאני אסיר תודה לאתלטיקו שנתנה לי הרבה דברים, אבל המציאות היא שאני נמצא בקבוצה אחרת ויש לי עוד שלוש שנים לחוזה. יש לי הרבה מה לתת לצ'לסי ועוד הרבה מה להוכיח את עצמי לפני שאני חוזר הביתה. כרגע החזרה לאתלטיקו היא לא אופציה בכלל".

בתוך כך, שחקני צ'לסי החלו בקמפיין לשיווק המדים החדשים של המועדון בעונה הבאה, כאשר בפרסומת של חברת אדידס נראים שחקני הקבוצה, ביניהם פרננדו טורס, דויד לואיז, ג'ון טרי, חואן מואטה ודמבה בה מכוסים בצבע גוף כחול ונראים כמו דמויות מהסרט אווטאר.

צפו בהכנות לפרסומת המשעשעת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully