וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "בקהאם יפתח בהרכב גם בגומלין"

מאמן פריס סן ז'רמן כועס על הביקורות שהופנו נגד הכוכב, ויצא בהצהרה: "זו החלטה שלי. אף אחד לא הכריח אותי לעשות זאת"

בזמן שקרלו אנצ'לוטי החליט לשבץ בהרכב הפותח למשחק הראשון השבוע של פריס סן ז'רמן מול ברצלונה את דייויד בקהאם, לא מעט גבות הורמו. בסופו של דבר, הכוכב האנגלי סיפק הופעה פושרת שהסתיימה ב-2:2 עם סיכוי לא רע לגומלין. אלא שנדמה שאנצ'לוטי משיב למבקרים שלו על ההחלטה הזו ובראיון לעיתונאים בצרפת הוא מבהיר כי יתמיד עם ההחלטה הזו גם בגומלין ויפתח עימו שוב בהרכב.

"זה לא רגיל ולא הוגן", אמר אנצ'לוטי על הביקורת שהופנתה נגדו ונגד בקהאם. "היה לו משחק טוב מאוד, הוא ביצע בדיוק מה שביקשתי ממנו. אם פריס הייתה טובה נגד בארסה ב-30 הדקות הראשונות, זה מכיוון שבקהאם היה טוב. אני לא מבין את הביקורת.

ליאונל מסי, ברצלונה, עם דייויד בקהאם, פריס סן ז'רמן. GettyImages
הרשים את המאמן. בקהאם/GettyImages

"לפעמים שחקנים לא משחקים מכיוון שהם לא מתאמנים כמו שצריך", המשיך האיטלקי להשיב לביקורות. "בקהאם ראוי להיות על הדשא אפילו אם הוא בן 37. ללא ספק הוא יפתח בגומלין. המטרה היא להציב את ההרכב שיכול לנצח את המשחק. אני לא אוהד של בקהאם או חבר שלו, אני מנסה להישאר אובייקטיבי".

אנצ'לוטי גם נשאל אם הופעל עליו לחץ לפתוח עם בקהאם, והשיב על כך: "יש לי הרבה נסיון עם תגובות מהסוג הזה. נתקלתי בזה במילאן כמה פעמים. אנשים צריכים להבין שאי אפשר להכריח מאמן להשתמש בשחקן מכיוון שבמקרה כזה המאמן יכול להגיד לנשיא: 'אוקיי, אתה תאמן ואני אלך הביתה'. הנשיאים הם אינטליגנטים מאוד.

קרלו אנצ'לוטי מאמן פריס סן ז'רמן. רויטרס
האמנם אף פעם נשיא לא אמר לו להכניס שחקן להרכב? אנצ'לוטי/רויטרס

"בכל מקרה, עם אלה שעבדתי איתם כמו ברלוסקוני, אברמוביץ', ונאסר אל חליפי זה אף פעם לא קרה לי שביקשו ממני שחקנים ספציפיים", המשיך המאמן הוותיק. "התחלתי לאמן ב-1995 ואף פעם לא פוטרתי באמצע עונה. זה אומר שאף פעם לא הופעל עליי לחץ להשתמש בשחקן מכיוון שאם זה היה קורה, הייתי הולך הביתה או יוצא לחופשה. זה מציק לי שאנשים חושבים כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully