וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' ניצחה 0:2 את ראן, בישול למליקסון

מנז ובקהאם קבעו 7 נק' יתרון בפסגה, מליקסון בישל בהפסד ולנסיין 3:1 למונפלייה. הפסד דרמטי לטולוז ללא בן בסט הפצוע

המחזור ה-31 בליגה הצרפתית יצא אמש (שישי) לדרך עם המשחק בין מארסיי לבורדו, בו ניצחו הדרומיים 0:1 וצימקו זמנית את הפער מפריס סן ז'רמן. אלא שמוליכת הטבלה עמדה גם היא במבחן שלה, ניצחה 0:2 בראן משער נהדר של ז'רמי מנז וה-26 העונה של זלאטן איברהימוביץ' והעמידה את הפער שוב על שבע נקודות. מאור מליקסון בישל בהפסד ולנסיין 3:1 למונפלייה, בעוד טולוז (ללא עדן בן בסט הפצוע) הפסידה בצורה דרמטית 4:3 לניס הרביעית.

ז'רמי מנז שחקן פריס סן ז'רמן עם זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
רגע של קסם. ז'רמי מנז/רויטרס

ראן - פריס סן ז'רמן 2:0

אחרי שראו את מארסיי מנצחת ולפני היציאה לגומלין רבע גמר ליגת האלופות בברצלונה, פריס סן ז'רמן ידעה לאסוף את הנקודות בראן. קרלו אנצ'לוטי ערך רוטציה בהרכב, אבל השאיר את זלאטן איברהימוביץ' שצבר תסכול מול הגנת ראן העיקשת. המארחים החזיקו מעמד 56 דקות, עד שז'רמי מנז החליט להזכיר לכולם עד כמה הוא מוכשר. הקיצוני כבש העונה רק פעמיים בליגה (ובשני המקרים מול באסטיה) עד שהרשית את השלישי שלו במגרשה של ראן. מנז עבר בין ארבעה שחקנים, השאיר עוד אחד מאחור והטעה את בנואה קוסטיל כדי לסדר יתרון לפ.ס.ז'. דייויד בקהאם נכנס כמחליף ואמור היה לציין שער בכורה בתוספת הזמן, אבל זלאטן הפך את ההקפצה שלו לבישול ונגח מקו השער את ה-26 שלו העונה. הפער בפסגה שוב עומד על שבע נקודות.

פייר אנדרה ג'יניאק שחקן מארסיי. רויטרס
שער מספר 11 העונה. אנדרה פייר ג'יניאק/רויטרס

מארסיי - בורדו 0:1

הקבוצה של אלי בופ חזרה לנצח בשבוע שעבר עם 0:1 בניס אחרי שתי תוצאות תיקו מאופסות, ונראה שהיא רחוקה מלהרים ידיים במאבק על האליפות, בו תקווה לנצל את הקרבות המתישים של פ.ס.ז' מול ברצלונה בליגת האלופות. בורדו המידרדרת שצנחה עד המקום התשיעי בטבלה לא הקשתה יותר מדי על המקומיים, שהגיעו למספר רב של מצבים אבל מצאו את הרשת רק פעם אחת, בדקה ה-41 כשאנדרה פייר ג'יניאק קיבל מסירה מבנואה שיירו, איתר חור ענק בהגנת הסגולים, פרץ לרחבה באין מפריע וגלגל לרשת את שערו ה-11 העונה.

מאור מליקסון שחקן ולנסיין הצרפתית. GettyImages
בישול ראשון העונה בליגה הצרפתית. מאור מליקסון/GettyImages

מונפלייה - ולנסיין 1:3

מאור מליקסון שיחק 90 דקות, בישל שער שוויון, אבל שוב ירד מנוצח עם קבוצתו שעדיין לא יכולה להסיר את החשש מירידה. סולימאן קמארה העלה את מונפלייה ליתרון בדקה ה-18, לפני שמליקסון ביצע מהלך נהדר בצד ימין וסידר לצעיר אנגט את השוויון בדקה ה-40. מונפלייה הייתה טובה יותר במחצית השנייה, ובדקה ה-60 הבלם דניאל קונגרה סידר לה יתרון, לפני שיונס בלהנדה חתם ארבע דקות לסיום. משחק בית מספר 12 ברציפות בו האלופה היוצאת לא מפסידה - הרצף הכי ארוך כרגע בליג 1.

טולוז - ניס 4:3

עדן בן בסט הפצוע לא חזר עדיין לסגל של טולוז, אך ראה את קבוצתו מפסידה במשחק דרמטי מאין כמוהו. מחליפו וויסאם בן ידר כבר השווה בדקת הסיום ונראה כמי שהציל נקודה למקומיים, אבל ניס זכתה בכל הקופה ועלתה למקום הרביעי בזכות שער בתוספת הזמן של קווין אנאן. אריק בותיאק המצוין כבש צמד לזכות האורחים מהריביירה, כשפתח כבר בדקה הראשונה והוסיף בדקה ה-40. בן ידר (8) ואטיין קאפו (19) ענו, לפני שדריו סביטאניץ' הפך שוב בדקה ה-69. ההרחקה של השוער עלי אהמדה סיבכה את טולוז, שכבר השוותה ובכל זאת ירדה מנוצחת. אלכסי בוסטי הורחק משורות ניס בתוספת הזמן.

משחקים נוספים:

באסטיה - ברסט 0:4
לבאסטיה: ווהבי חאזרי (41), פלוריאן תובאן (50 ו-71), אנתוני מודסט (79 בפנדל)

נאנסי - טרואה 0:1
לנאנסי: רומן גראנז' (67)

סושו - אז'קסיו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully