וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט: "אנחנו יודעים שעדיף כמה שיותר משחקי בית"

אחרי הניצחון על הספרס, הת'אנדר בעמדת שליטה במאבק על פסגת המערב. דנבר עצובה מהפציעה הקשה של דנילו גלינארי

לילה מרתק נוסף עבר על ה-NBA (בין חמישי לשישי). העונה מתקרבת לסיומה והגורלות נחרצים בזה אחר זה. את התוצאה הגדולה של הלילה השיגה אוקלהומה סיטי, אלופת המערב המכהנת למי ששכח, שגברה 88:100 בביתה על סן אנטוניו.

הניצחון הזה עשוי להתברר כקריטי במיוחד, שכן הת'אנדר זכו בשובר השוויון מול הספרס בזכות מאזן טוב יותר בחטיבה ואם הם ינצחו את כל שבעת המשחקים שנותרו להם עד לתום העונה, הם יזכו במערב. מצד שני, המקום הראשון עוד עלול לספק מפגש מול הלייקרס בסיבוב הראשון, כך שלא בטוח מה עדיף.

קווין דוראנט אוקלהומה סיטי ת'אנדר מול טים דאנקן סן אנטוניו ספרס. רויטרס
ניצחון של עונה שלמה. דוראנט/רויטרס

"זו לא הפעם הראשונה שלנו בפלייאוף, כך שאנחנו יודעים שעדיף לנו לשחק כמה שיותר משחקי בית", אמר קווין דוראנט, שצלף 25 נקודות ונעזר ב-27 של ראסל ווסטברוק ובחמש שלשות ו-17 נקודות של דרק פישר.

בסן אנטוניו, טים דאנקן נותר לבדו במערכה לאחר שמאנו ג'ינובילי שוב הושבת בשל פציעה וטוני פארקר נטש באמצע הרבע הרביעי. זה עלה לספרס בהפסד שלישי בארבעה משחקים: "מן הסתם, כשטוני לא משחק ומאנו לא משחק אנחנו מודאגים, בעיקר בשלב הזה של העונה", אמר הביג פונדמנטל, "אבל זה חלק מהמשחק ואנחנו חייבים למצוא דרך לקלוע ולא להיכנס לבצורת נקודות כמו שהייתה לנו הפעם". דאנקן התייחס לעובדה שקבוצתו לא קלעה סל שדה בארבע וחצי הדקות האחרונות, דווקא לאחר קאמבק יפה מפיגור 20 למינוס שלוש בלבד.

דנילו גלינארי דנבר נאגטס נפצע. AP
פציעה אכזרית. גלינארי/AP

דנבר סיימה את הערב ברגשות מעורבים מאוד. מצד אחד, סל ניצחון של אנדרה איגודאלה, 2.8 לבאזר, נתן לה ניצחון ביתי 19 ברציפות, שיא ליגה העונה, 94:95 דרמטי על דאלאס, ניצחון שמקרב את הנאגטס לזכייה במקום השלישי במערב. מצד שני, הקבוצה איבדה את דנילו גלינארי המצוין, שנפצע בברכו בניסיון כניסה לסל מול דירק נוביצקי וככל הנראה קרע את הרצועות וגמר את העונה.

"יש עצב בניצחון הזה", הודה מאמן דנבר, ג'ורג' קארל. קורי ברואר, שהחליף את גלינארי וכיכב ברגעי הסיום, הוסיף: "אני עושה כל מה שצריך כדי לנצח. אתה אף פעם לא רוצה לראות מישהו נפצע, במיוחד לא גלינארי, שהוא כל כך חשוב עבורנו. זה קשה, אבל צריך להמשיך להילחם ולשחק חזק". גלינארי יעבור בדיקות נוספות, אבל לפי הדרך בה הרגל שלו התעקמה ולפי זעקות הכאב, זה לא נראה מבטיח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully