וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: עומאר ווטאד גמר את העונה

5.4.2013 / 13:03

מכה לקבוצה של דן שמיר: המתאזרח קרע את גיד אכילס באימון, יעבור ניתוח, ויחזור לפעילות רק לקראת פתיחת העונה הבאה

העונה המקוללת של הפועל חולון נמשכת. אחרי ששון דניאל הושעה על נטילת ריטלין והקבוצה הסתבכה בתחתית, איבדה אמש (חמישי) הקבוצה של דן שמיר גם את המתאזרח הטרי שלה עומאר ווטאד עד לסיום העונה. הפורוורד נפצע במהלך אימון שגרתי ונלקח לבדיקה בבית החולים תל השומר, שם נקבע כי הוא קרע את גיד אכילס. הוא גובס, יעבור בקרוב ניתוח לתיקון הקרע וצפוי להיות כשיר רק לקראת העונה הבאה.

עומאר ווטאד הפועל חולון. ברני ארדוב
לא הספיק להותיר חותם. ווטאד/ברני ארדוב

ווטאד (24, 1.95), בוגר מכללת צ'אטנוגה, הצטרף לחולון מהליגה הגיאורגית רק בתחילת חודש מרץ אחרי שהקבוצה איבדה באופן סופי את שון דניאל ושיחק שלושה משחקים בלבד. במשחק הניצחון על אליצור אשקלון הוא שותף לשתי דקות בלבד ולא קלע, נגד הפועל תל אביב קלע 8 נקודות ב-21 דקות ובניצחון במחזור האחרון על מכבי ראשון לציון הוא קלע 11 נקודות ב-23 דקות והיה בין המצטיינים של הקבוצה. שחקן נוסף שעזב את חולון לאחרונה הוא הפורוורד אליאב מושיאשוילי, שחתם בליגה הגיאורגית.

הקבוצה של דן שמיר תארח במחזור שינעל את העונה הסדירה את ברק נתניה (רביעי, 18:55), כשניצחון ירחיק אותה בצורה משמעותית מהמקום האחרון ויקרב אותה על המלחמה לכניסה לרבע גמר הפלייאוף. חולון גברה היום במשחק אימון על מכבי אשדוד 81:95.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully