וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון - בני יהודה: איבשקביצ'יוס חוזר להרכב

הקשר ישוב מהשעייה מול רמת השרון (ש', 18:00). אלמדון עשוי להחליף את איינוגבה. טבק: "לא באנו להיות תפאורה בפלייאוף"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* רמת השרון ובני יהודה נפגשו ארבע פעמים בליגת העל, ומעולם בני יהודה לא ניצחה. לרמת השרון שני ניצחונות ושני משחקים נוספים נגמרו בתיקו.

* כשרמת השרון מארחת יש לה שתי ניצחונות, שניהם בתוצאה 1-2. אחד היה בווינטר בעונה שעברה, אחד היה בגרונדמן העונה.

* בני יהודה היא הקבוצה האחרונה שמולה רמת השרון כבשה וספגה באותו משחק. זה קרה במפגש בין הקבוצות בגרונדמן במחזור ה-18. בכל אחד מ-11 המשחקים של רמת השרון מאז, רק קבוצה אחת כבשה. פעם אחת זה נגמר בתיקו 0-0, שלוש פעמים בניצחון של רמת השרון ושבע פעמים בניצחון היריבה. מאזן השערים רמת השרון עמד באותם משחקים 17-6 לחובתה.

* בשבעת המחזורים האחרונים בני יהודה ורמת השרון הן שתיים מהגרועות בליגה: שתיהן צברו בדיוק ארבע נקודות בלבד.

* צביקה לוי, השופט במשחק, יחגוג בכורה בליגת העל. הוא השופט השני מסגל הלאומית שעושה את משחק הבכורה שלו בליגה העליונה במשחק של בני יהודה העונה. הקודם היה עמית אלנקווה, ששפט במשחק בין הזהובים לבין סכנין. זה נגמר ב-0:0.

שוער בני יהודה תום אלמדון. אדריאן הרבשטיין
בדרך להרכב? אלמדון/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות:

רמת השרון:

ברמת השרון רוצים להשיג נקודות ראשונות בפלייאוף העליון והמשחק נגד בני יהודה זו הזדמנות טובה מבחינתם. המאמן בני טבק אמר לשחקנים: "לא באנו להיות תפאורה בפלייאוף. אחרי המכה נגד מכבי חיפה הגיע הזמן שנוכיח שאנחנו ראויים למקום שאנחנו נמצאים בו ונשיג נקודות".

בנוגע להרכב הקבוצה, טבק לא תירגל באימון המסכם את ה-11 שיפתחו אך על פי אימוני השבוע הבשורה היא שככל הנראה אסי בלדוט יחזור להרכב. מעבר לכך, ייתכנו הפתעות קטנות בהגנה או בהתקפה על אף שנראה כי המאמן יפתח עם ה-11 הקבועים פרט לסביטי ליפנייה הפצוע.

בני יהודה:

הקבוצה צברה רק נקודה אחת מתוך תשע אפשריות מתחילת הפלייאוף העליון ורק נס יעניק לה את הכרטיס המיוחל לאירופה. הזהובים צריכים להגיע למקום הרביעי, בו נמצאת במרחק חמש נקודות ערב המחזור קרית שמונה ובמקביל לייחל לזכיה של מכבי חיפה בגביע המדינה.

המאמן דרור קשטן, שכעס מאוד על שחקניו בעקבות שני המשחקים האחרונים נגד הפועל תל אביב ועירוני קרית שמונה, יצטרך להתמודד שוב עם סגל חסר, כאשר מי שלא יעמוד לרשותו הפעם הוא הקשר שלו מנשה, שסובב אמש את קרסולו ולא יהיה בסגל. בצוות הרפואי מעריכים כי מנשה יצטרך לנוח מספר ימים ומקווים להכשירו לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב במחזור הבא.

קשטן התלבט רבות השבוע גם לגבי עמדת השוער לאור האכזבה מיכולתו של דלה איינוגבה, כאשר תום אלמדון, שוער המשנה עשוי לקבל את חולצת ההרכב. הקשר קסטוטיס איבשקביצ'יוס ישוב להרכב, לאחר שסיים לרצות עונש הרחקה משלושה משחקים בעקבות האדום שספג ודברים שאמר לשופט זיו אדלר במשחק באשדוד לפני חודש. איבשקביצ'יוס יפתח לצידו של רפי דהן, כאשר גם נס זמיר עשוי לקבל את חולצת ההרכב בקישור. בחלק הקדמי מתלבט קשטן בין אדם הרפקה המאכזב לגיל יצחק הצעיר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קשר בני יהודה קסטוטיס איבשקביצ'יוס לפני מגן פאוק סלוניקי לינו. ברני ארדוב
קוסטה חוזר מההרחקה הארוכה/ברני ארדוב

יעמדו למבחן:

רמת השרון: הוגו לופס

הקשר הגיע עם הרבה ציפיות לרמת השרון אך עד היום לא מצליח לשדרג את הקבוצה. המשחקים שנותרו בפלייאוף העליון הם ההזדמנות שלו להוכיח שהוא ראוי להמשיך בעונה הבאה.

בני יהודה: קסטוטיס איבשקביצ'יוס

הקשר הליטאי שהחמיץ את כל שלושת משחקי הפלייאוף העליון ישוב להרכב ויפתח בקישור האחורי. קוסטה מסיים בקיץ את חוזהו ובשלב זה נראה שלא ימשיך במדים הזהובים לעונה נוספת, אך נותרו לו עוד שבעה משחקים בפלייאוף כדי לנסות ולעזור לקבוצה לזכות בכרטיס לאירופה.

הרכבים משוערים:

רמת השרון: רועי ליבוביץ', קובי מוסא, עשהאל בן שבת (מאיר גבאי), יניב לביא, עמיר נוסבאום, מרקו אנג'לקוביץ, תום מנשרוב, משה אבוטבול, אסי בלדוט, הוגו לופס, אדריאן פרננדס.

בני יהודה: דלה איינוגבה (תום אלמדון), עוז ראלי, איציק עזוז, גל כהן, כפיר אדרי, רפי דהן, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, נס זמיר (אמיר עגייב), ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, אדם הרפקה (גיל יצחק).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully