וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-רמת גן: "אף אחד לא רגועה עד שזה נסגר"

ניר קלינגר דרוך לקראת המשחק מול האורדונים (ש', 16:00, ספ' 1): "חייבים לשמור על המומנטום". דויד מנגה: "חייבים לירוק דם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל חיפה והפועל רמת גן נפגשו 39 פעמים בליגה הראשונה. חיפה ניצחה 21 משחקים, רמת גן עשרה ועוד שמונה משחקים נגמרו בתיקו.

* כשחיפה מארחת, היא עם 14 ניצחונות מ-19 מפגשים. רמת גן ניצחה שלושה, עוד שניים נגמרו בתיקו.

* הניצחון האחרון של רמת גן בחיפה במסגרת הליגה היה ב-29.2.1964. את השער כבש שלמה שמיש לוי כבר בדקה השנייה.

* אלי כהן רשם את הפסד ראשון בקריירה מול הפועל חיפה במפגש בסיבוב השני בין הקבוצות. חוץ מזה יש לו שישה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו מול האדומים מהכרמל.

* לניר קלינגר עדיין אין הפסד כמאמן מול הפועל רמת גן. יש לו שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. אדריאן הרבשטיין
"הפועל רמת גן זאת אחת היריבות הקשות בתחתית". עדיין לא נוצח מול האורדונים. קלינגר/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

בהפועל חיפה שררה השבוע אווירה טובה מאוד, למרות התיקו מול בני סכנין. בקבוצה יודעים שניצחון מחר על הפועל רמת גן יעמיד את הקבוצה בעמדה מצוינת להישארות בליגה. המאמן ניר קלינגר ביקש מהשחקנים שלא להגיע שאננים למשחק ולהמשיך באותה רמת דריכות של השבועות האחרונים. המאמן מתלבט לגבי עמדת החלוץ בהרכב, כשההתלבטות היא בין ולדימיר גלושצ'ביץ' למהראן לאלה. בקישור, המאמן עדיין לא החליט האם יוסי דורה ישוב להרכב על חשבונו של לירן כהן, או שמא הקפטן שוב יפתח על הספסל. גל אראל שממשיך להפתיע כבלם יקבל את הקרדיט בהרכב, ואושרי רואש שוב צפוי לחכות על הספסל.

"אנחנו בסוג של מומנטום ואנחנו צריכים לשמור על זה", אמר קלינגר לקראת המשחק. "הפועל רמת גן זאת אחת היריבות הקשות בתחתית. מבחינתנו אנחנו מסתכלים על הדרך שעשינו ואוי לנו אם נפספס את ההזדמנות הזאת. אמרתי לשחקנים במהלך השבוע - רף הנקודות שיקנה הישארות עלה בשבועות האחרונים, ואנחנו צריכים לקחת עוד נקודות. עד שזה לא נסגר מתמטית, אף אחת מהקבוצות לא יכולה להיות רגועה".

על ההתלבטויות בהרכב אמר המאמן: "זה חלק מהשינוי לטובה שיש אצלנו. הרמה של האימונים והרמה של המשחקים עלתה וככה זה צריך להיות, כל אחד רוצה לשמור על המקום שלו. אנחנו משתדלים לשמור על הרכב יחסית יציב ולפעמים יש שחקנים שנאלצים לשבת על הספסל, וזה לא דבר שלילי. כולם ממשיכים להתאמץ וכולם עוד יתרמו". על התפקוד של אראל כבלם אמר קלינגר: "גל משחק בצורה שקולה ואחראית וזה מקנה לו מקום בהרכב ונותן לנו שקט בחלק האחורי. אני צריך לדאוג שכל הזמן השחקנים שלי יהיו עם יד על הדופק. אנחנו לא נדבר מילה וחצי מילה על עונה הבאה, זו הוראה שהורדתי בצורה גורפת".

הפועל רמת גן:

הפועל רמת גן קיימה הערב את האימון המסכם שלה לקראת המשחק ומיד בסיומו יצאו כל אנשי הקבוצה לבית מלון בחיפה, בו ישהו עד מועד המשחק. ברמת גן מייחסים חשיבות עצומה לקרב התחתית מול הפועל חיפה, שכן במקרה של הפסד ואפילו תיקו, עלולה הקבוצה להסתבך קשות עוד יותר, בתחתית הטבלה.

המאמן אלי כהן יחסר את הקשר מיכאל זנדברג, שסובל מקרע במפשעה ולמעשה סיים את העונה. כהן מתלבט בין אופיר חמו ודורין גוגה בחלק הקדמי, כאשר נראה כי בסופו של דבר חמו יהיה זה שיפתח. התלבטות נוספת יש למאמן גם במרכז ההגנה, לגבי איוש עמדת הבלם לצידו של זאב חיימוביץ'. ברנאר אוננגה ועוז יפרח מתחרים על חולצת ההרכב ונראה שאוננגה יהיה זה שיפתח בסופו של דבר.

"יצאנו מאוכזבים מהמשחק נגד באר שבע", אמר דויד מנגה לאתר הרשמי של הקבוצה. "לא הצלחנו לנצל את האפשרות להתקדם במעלה הטבלה. אבל מחר יש לנו עוד הזדמנות לשפר את המצב. כולנו מבינים את חשיבות המשחק, התאמנו קשה השבוע ודיברנו בינינו על כך שחייבים לירוק דם בשביל להביא את הנקודות ואני מקווה שנחזור עם תוצאה טובה שתיתן לנו דחיפה להמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דויד מנגה שחקן הפועל רמת גן לפני עומר ורד שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"כולנו מבינים את חשיבות המשחק". מנגה/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: גל אראל

השחקן זוכה להרבה מחמאות בשבועות האחרונים. לאחר שלא הטביע חותמו בתפקידו המקורי כקשר, הוסט לעמדת הבלם ומאז הפך לאחד השחקנים המשמעותיים של הקבוצה. השבוע, מול חלק קדמי מהיר של הפועל רמת גן, אראל יעמוד למבחן רציני ויצטרך להוכיח שהוא מסתדר גם מול חלוצים מהירים וממשיך להקנות שקט ויציבות להגנה של חיפה.

הפועל רמת גן: רן יצחק

החלוץ המוכשר הגיע בינואר מרמת השרון ונדמה שהצליח להשתלב היטב בקבוצה. יצחק מצליח להבקיע לאחרונה מספר שערים ולהיות פקטור משמעותי במשחק ההתקפה של רמת גן. אם רמת גן חולמת על הישארות היא חייבת לנצח בקרית אליעזר ולשם כך החלוצים יצטרכו להיות במיטבם.

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, טובארנו פינאס, גל אראל, דושאן ברקוביץ', דנילו ניקוליץ', רן אבוקרט, עאהד עזאם, לירן כהן (יוסי דורה), גיא צרפתי, יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ' (מהראן לאלה).

הפועל רמת גן: איתי ארקין, יוגב בן סימון, זאב חיימוביץ', ברנאר אוננגה, ארתור אטצזיאנוב, וובה בראון, עומר בוקסנבוים, ישראל זגורי, אופיר חמו (דורין גוגה), דויד מנגה, רן יצחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully