וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: מכבי ת"א תתארח בהרצליה בצהרי ערב יום הזיכרון

5.4.2013 / 10:33

בשל העובדה שמשחקים 1 ו-2 מול ריאל מדריד בהצלבה הועברו לרביעי ושישי, מחפשים במנהלת פיתרון לסיום העונה הסדירה

ההודעה הלילה (בין חמישי לשישי) על הזזת המשחק הראשון בסדרת ההצלבה של היורוליג בין ריאל מדריד למכבי תל אביב מיום שלישי לרביעי, מה שהזיז את המשחק השני מחמישי לשישי, יצרה בלגן לא קטן עבור מנהלת ליגת העל בכדורסל. משמעות התאריכים שנקבעו על ידי היורוליג היא כי הצהובים לא יוכלו לשחק את המשחק שיסיים את הליגה הסדירה מול בני הרצליה ביום שבת, מה שעשוי להוביל לדחיית פתיחת הבית העליון והבית התחתון.

החל משעות הבוקר מנסים במנהלת להגיע לפיתרון יצירתי במטרה להתחיל את השלב השני של העונה ב-17 לאפריל ולא לדחות אותו בשבוע נוסף. כרגע, מסתמן כי הפיתרון יהיה שהצהובים ישחקו מול הרצליה ביום ראשון ה-14 באפריל, ערב יום הזיכרון. אם אכן הדבר ייצא לפועל, המשחק יתקיים בשעות הצהריים, לפני כניסת יום הזיכרון כמובן. הפיתרון השני היה להקדים את המשחק ליום ראשון הקרוב, ערב יום השואה, אך מאחר והקבוצות לא יכולות להתכונן בפרק זמן כה קצר, אפשרות זו ירדה מהפרק. כזכור, בפיינל פור לפני שנתיים, מכבי תל אביב שיחקה את משחק הגמר מול פנאתינייקוס בערב יום הזיכרון, כאשר המשחק כמעט גלש אל תוך היום עצמו. קיום המשחק ההוא והמועד שלו עוררו סערה גדולה בישראל.

שמואל פרנקל. קובי אליהו
חזרו לשחק, עכשיו יש בעיות חדשות לפתור. יו"ר המנהלת שמואל פרנקל/קובי אליהו

בעקבות משחקי הבית של מכבי בהצלבה נגד הספרדים, יידחה גם המחזור הראשון שלהם בבית העליון למועד מאוחר יותר. כמו כן, בעיה נוספת שנוצרה למנהלת הליגה היא השתתפותה של גלבוע/גליל בפיינל פור של הליגה הבלקנית, שייערך בין ה-19 ל-21 באפריל. הפיתרון לבעיה זו נכון לעכשיו הוא הקדמת המשחק הראשון של הקבוצה הצפונית בבית התחתון ל-16 באפריל, מוצאי יום העצמאות, מה שעלול להוות בעיה במידה שהיריבה של גלבוע/גליל באותו משחק תהיה בני הרצליה, שכן זו כאמור, אמורה לשחק מול מכבי תל אביב יומיים קודם לכן. בקיצור, פלונטר לא קטן.

במכבי תל אביב לא אהבו את המועד שככל הנראה יקבע למשחק וביקשו מהמנהלת לדחות את פתיחת הבית העליון והתחתון ביותר משבוע, מה שיאריך את הליגה לכיוון סוף חודש יוני. במנהלת הליגה לא מתכוונים לוותר והציגו לצהובים את לוח הזמנים של יריבתם ריאל מדריד, שתשחק ביום ראשון הקרוב בולנסיה, בעוד הצהובים לא משחקים. בראשון לאחר מכן, בשעה שהצהובים צפויים לשחק נגד הרצליה, ריאל תארח את אוברדיורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully