וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו: "הייתה חוויה לשחק נגד הישראלי הגדול מכולם"

אחרי ההפסד של קאזאן לצ'לסי, קשר הנבחרת החמיא ליוסי בניון, שהשיב: "היה מרגש". בטוטנהאם חוששים מפציעתו של בייל

ארבעה משחקים מצוינים נערכו אמש (חמישי) בחלק הראשון של רבע גמר הליגה האירופית ובמרכזם, לפחות מבחינת היושבים בארץ הקודש, עמד המפגש שנערך בסטמפורד ברידג'. צ'לסי, עם יוסי בניון בהרכב, גברה 1:3 על רובין קאזאן, עם ביברס נאתכו בהרכב ועשתה צעד יפה לעבר חצי הגמר. נאתכו כבש את השער לזכות הרוסים בפנדל, שינסו לבצע מהפך גדול בגומלין.

יוסי בניון שחקן צ'לסי מול ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן. AP
עוד דייט מחכה להם. בניון עם הכדור, נאתכו מציץ/AP

"כיף להיות שותף לניצחון כזה", צייץ יוסי בניון בחשבון הטוויטר שלו, "האמת, היה מרגש להיות במגרש מול ביברס, אחד השחקנים שמביאים לנו הרבה כבוד!". נאתכו שפע מחמאות גם הוא: "אחרי הפסד מאכזב צריך להמשיך הלאה", הוא צייץ, "שמח על השער באופן אישי והיה חוויה ענקית לשחק נגד השחקן הישראלי הגדול מכולם".

אחרי הניצחון על מנצ'סטר יונייטד ביום שני, ששלח את הבלוז לחצי גמר הגביע, התקופה החיובית שלהם נמשכה ומי שקצר את מירב המחמאות היה כמובן פרננדו טורס, שכבש צמד: "זה טוב לביטחון שלו", אמר המאמן הזמני של הקבוצה רפא בניטס, "מוסר העבודה שלו מאוד טוב ואני מרוצה ממנו. הוא מתאמן היטב והשערים היו שאלה של זמן. אני מקווה שהוא ישחזר את היכולת במשחק הבא, אפשר היה לראות שהטאץ' שלו השתפר מאוד אחרי השער הראשון".

גארת' בייל שחקן טוטנהאם פצוע. GettyImages
כואב, כואב מאוד. בייל שרוע על הדשא/GettyImages

מעבר לדרבי הישראלי, החדשות הגדולות אמש הגיעו מהצד השני של העיר, מאצטדיון וויט הארט ליין של טוטנהאם. התרנגולים נקלעו לפיגור ביתי של שני שערים מול באזל, ידעו לחזור ל-2:2, אבל איבדו את גארת' בייל, שנפצע ממש בשניות הסיום של המשחק והורד מהדשא על אלונקה.

החשש הגדול בטוטנהאם הוא שבייל סיים את העונה, מה שיפגע בהם קשות במאבקים בליגה האירופית ועל המקום השלישי בפרמיירליג. "הוא סובב את הקרסול וכואב לו מאוד. אני מקווה שהוא יהיה בסדר", אמר אנדרה וילאש בואש, מאמן טוטנהאם, "הוא ייבדק ורק אז נדע מה חומרת הפציעה". עם זאת, המאמן שמר על אופטימיות: "זה לא אמור להיות גרוע כמו שזה נראה. הוא קרע רצועות בעבר וזה לא המקרה. אין ספק שכואב לו, אבל יש סיכוי גדול שהוא יהיה כשיר למשחק מול סיטי ב-21/4. שיחקנו בלעדיו בעבר והשגנו תוצאות יפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully