וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: מסי צפוי להיות בסגל לקראת פריס סן ז'רמן

הפרעוש מתעקש להיכלל ברשימה, בקבוצה ייערכו בדיקות נוספות. בארסה הגישה תלונה לאופ"א כנגד השופט שטארק

עם כל הכבוד למחזור ה-30 בלה ליגה, שייצא לדרך בסוף השבוע, כולם בספרד עוסקים רק בדבר אחד: גומלין רבע גמר ליגת האלופות ומצב הירך של ליאונל מסי.

הבוקר (שישי) פורסם בתקשורת בקטלוניה כי הפרעוש, לו יועדה מיד לאחר הפציעה במשחק מול פריס סן ז'רמן, בגינה הוחלף במחצית, תקופת החלמה של שלושה שבועות, יהיה כמעט בודאות בסגל למשחק הגומלין, שייערך ביום רביעי הקרוב.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
רק אם בארסה תהיה חייבת. מסי/AP

על פי הדיווח, מסי עצמו מתעקש להיות בסגל למשחק ואם הדבר אכן יתממש, הארגנטינאי צפוי לשבת על הספסל ולהיות זמין במקרה הצורך. אמש, במהלך יום חופשי של הקבוצה, הגיע מסי אל מתחם האימונים של בארסה על מנת לעבוד על הפציעה בשריר.

הבעיה המסתמנת כרגע עם הפציעה ממנה סבל מסי בעיר האורות, במשחק שהסתיים בשוויון 2:2, היא שמאמץ נוסף על השריר עלול להחמיר את המצב ולכן ההחלטה הסופית לגבי הכללתו בסגל תיקבע רק לאחר בדיקות נוספות שהוא יעבור אצל הצוות הרפואי של הקבוצה.

בברצלונה מודעים היטב לחשיבות של מסי: "אם ליאו לא יהיה במשחק, נעמוד בפני אתגר גדול ונצטרך לעבור שלב בלעדיו", אמר דני אלבס, שבישל בגאונות את השער למסי במשחק הראשון. בקטלוניה אגב, מנסים לשמור על אופטימיות והזכירו ש-15 שחקנים שונים כבשו העונה עבור הקבוצה מלבד מסי. הבעיה: הם כבשו יחד 75 שערים, הוא כבש 57 בעצמו.

בינתיים, הקבוצה הגישה תלונה רשמית לאופ"א כנגד השופט וולפגנג שטארק, שהוא וצוותו פספסו בגדול את הנבדל של זלאטן איברהימוביץ' בשער השוויון הראשון של פ.ס.ז': "השופט לא מילא אחר החוקים ולכן התלוננו", הסבירו בקבוצה, "הוא חייב לדעת את החוקה ואם לא, המצב לא טוב. שטארק לא עצר את המשחק כאשר שני שחקנים נפגעו בראשם ונותרו שכובים וזה לא מקובל".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully