וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מטה אשר עלתה ל-0:1 בסדרת הגמר

מחזיקת הגביע סיפקה הצגה והביסה את מכבי תל אביב בשלוש מערכות (14:25, 23:25, 16:25). כץ: "זה רק משחק אחד"

סדרת הגמר של פלייאוף הכדורעף יצאה לדרך הערב (חמישי) בנעמן והטוענת לכתר, הפועל מטה אשר/עכו, הפגינה דומיננטיות ברורה מול האורחת מכבי תל אביב, אלופת חמש השנים האחרונות. האדומים הביסו את הצהובים 0:3 (14:25, 23:25, 16:25) ועלו ליתרון 0:1 בסדרה, בה הם מנסים להשלים את המהפך בכדורעף הישראלי, לאחר שכבר זכו בגביע העונה.

שחקני מטה אשר כדורעף חוגגים. אדריאן הרבשטיין
חגיגה גדולה בנעמן. שחקני מטה אשר/אדריאן הרבשטיין

המארחים פתחו בצורה מסחררת עם 5:11, כאשר מכבי לא בעניינים ומרבה לטעות. מרסלו סאקי הוותיק סיפק הגנה נהדרת, הצהובים עמדו על 35 אחוזי יעילות בהתקפה והמערכה הסתיימה בזריזות.

המערכה הבאה כבר הייתה הרבה יותר צמודה והאורחים הובילו 18:19, אבל אלכס אוסוקין ואריאל כצנלסון, המושאל למטה אשר/עכו ממכבי תל אביב, התעוררו וגיא בן גל הפנטסטי הנחית כדי לקבוע 0:2 מבטיח במערכות. זה היה גם מה שפירק את האורחים ו-700 הצופים חגגו את הניצחון הקליל.

המאמן המנצח נעם כץ אמר בסיום: "אמרתי שהכול אפשרי בסדרה, גם תוצאה הפוכה, אבל צריך לזכור שמדובר במשחק ראשון בסדרה ארוכה". מאמן מכבי תל אביב, זהר בר נצר, כעס על שחקניו: "זו קבוצה חסרת אחריות, זו שערורייה מבחינתנו. כשהצלחנו לחזור למשחק, נתנו לעצמנו בעיטה ואם לא נדע לעשות את השינוי, זה יכול לחזור על עצמו. אני לוקח את האחריות".

בן גל הוביל את המנצחים עם 15 נקודות, סאקי וסלבה בצ'קלה הוסיפו עשר כל אחד. סנדרו סיים עם 11 נקודות במכבי, גנדי סוקולוב הוסיף שמונה. המשחק השני בסדרה ייערך ביום רביעי הבא בהדר יוסף (19:45, ספורט 5+).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully