וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנס ארמסטרונג לא יוכל להשתתף במשחה בטקסס

רוכב האופניים השערורייתי היה אמור להשתתף בשלושה משחים בסופ"ש, אך איגוד השחייה העולמי הטיל וטו והשתתפותו נמנעה

היום בבוקר פורסמה ידיעה מסעירה שלפיה לאנס ארמסטרונג, רוכב האופניים האגדי לשעבר, שנאשם בשימוש בסמים, צפוי לחזור לספורט תחרותי כשחיין ולהשתתף בתחרות שחייה שתיערך בטקסס בסוף השבוע הקרוב.

אולם, התגובה של איגוד השחייה העולמי לא איחרה לבוא ומאוחר יותר הערב , הגיש איגוד השחייה בקשה רשמית ממארגני התחרות בטקסס, למנוע מרוכב האופניים להשתתף בתחרות. האיגוד נימק את הבקשה שהגיש למארגני התחרות בכך שספורטאי שמורשע בעבירות סמים, לא רשאי להשתתף בספורט תחרותי בכל ענף שהוא. רוב בוצ'ר, מארגן התחרות בטקסס טען בתחילה שאין מניעה שארמסטרונג ישתתף בתחרות, אך לאחר המכתב שקיבל מאיגוד השחייה העולמי, הבהיר בוצ'ר כי ארמסטרונג לא יורשה להשתתף במשחה בטקסס.

לאנס ארמסטרונג. Gail Oskin, GettyImages
ממשיך לעורר שערוריות. לאנס ארמסטרונג/GettyImages, Gail Oskin

על פי הדיווחים בתקשורת האמריקנית, ארמסטרונג היה אמור להשתתף במקצים ל-500, 100 ו-1,650 מטרים בסיגנון חופשי בעיר בה גדל, אך לא יוכל לעשות זאת וככל הנראה לא יחזור יותר להתחרות בכל ספורט תחרותי כל שהוא. כזכור, ארמסטרונג הודה בשימוש בחומרים אסורים במהלך תחרויות הטור דה פראנס, אחרי שנים ארוכות של הכחשות וכל שבעת תארי הטור דה פראנס בהם זכה הספורטאי, נלקחו ממנו. הספורטאי מנסה מאז לחזור ולהשתתף בספורט תחרותי, אך ללא הצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully