וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו לשחקני מכבי חיפה: "ה-0:6 הוא לא מובן מאליו"

4.4.2013 / 9:40

מאמן הירוקים באסיפה: "נתתם הצגה". דוידוביץ' צפוי לפרוש רק סמוך לסיום העונה. החלה מכירת הכרטיסים לחצי הגמר

one

"היה לכם משחק מצוין. לא משחק קל כמו שנראה מבחוץ. אתם עשיתם אותו כזה. לפני שבוע רמת השרון הפסידה בקושי למכבי תל אביב 1:0 בבלומפילד. גם הפועל תל אביב התקשתה מולם. זה לא מובן מאליו שניצחנו בתוצאה כזאת. נתתם הצגה. תמשיכו ביכולת הזאת. תשמרו על עצמכם ותחיו חיים ספורטיביים. כבר בשבת יש לנו משחק".

את הדברים האלה אמר מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו לשחקני הקבוצה באסיפה שקיים לאחר הניצחון הגדול על עירוני רמת השרון. הבלם דקל קינן לא נכח באימון אתמול בעקבות פגישה בשגרירות לצורך הנפקת ויזה לארצות הברית, לשם תמריא הנבחרת ביוני ותקיים את משחק הידידות מול נבחרת הונדורס.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בנאדו לשחקנים: "זה לא מובן מאליו שניצחנו בתוצאה כזאת"/ברני ארדוב

בימים האחרונים עלו לא מעט שמות של מועמדים לעונה הבאה, רובם ישראלים, אך מאחורי הקלעים במועדון החלו לעבוד על איתור קשר אחורי וחלוץ זרים ברמה גבוהה. המחשבה הזאת מתבססת על ההחלטה להיפרד מהחלוץ דניאל הייבר בתום העונה ואפשרות שאחד הזרים, למשל אנדריי פיליאבסקי, יימכר. בנאדו רוצה להשאיר את הבלם האוקראיני בקבוצה, אבל הצעה מפתה תגרום לנשיא יעקב שחר לתת אור ירוק למעבר. אדין צוצאליץ' ובויאן שראנוב ימשיכו בעונה הבאה, כשחיפה בונה על שראנוב כשוער ראשון. המועדון הוציא אתמול הודעה בשמו של השוער ניר דוידוביץ', בה נכתב כי הוא מנסה לחזור למגרשים. למרות זאת, ההערכה היא שהשוער יכריז על פרישה סמוך לסיום העונה, או מיד בסיומה.

הניצחון של מכבי תל אביב אמש בקריית שמונה הקטין את הסיכויים של הקבוצה לזכות באליפות. "נותרו 21 נקודות בקופה, האליפות מתרחקת, אבל נמשיך להתרכז בעצמנו, אנחנו עדיין מאמינים", אמרו אתמול שחקנים בתום האסיפה.

מכירת הכרטיסים לחצי גמר גביע המדינה מול קריית שמונה (17 באפריל, 20:30) תחל היום בשעה 14:00 בקופות "גרבר ברק". אוהדי הקבוצה ישבו ביציע 3 במערבי (45 נוער/חייל 85 בוגר). וביציעים 11/12 במזרחי (35 נוער/חייל 65 בוגר). שמירת כרטיסים למנויים תחול עד יום שני בשעה 19:00. חיפה הודיעה כי כל מנוי יוכל לרכוש כרטיס אחד ולאחר מכן תפתח המכירה לקהל האוהדים הרחב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully