וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו ידרוש חלוץ בכיר, מחליף לגולסה והרחבת הסגל

3.4.2013 / 9:51

חיפה תאיץ ההכנות לעונה הבאה לאחר הגביע. טואטחה: "מקווים למעידה של מכבי ת"א". תמוז יהיה אופציה אם לא יימכר לאירופה

one

מאז אפריל 2007 לא כבשה מכבי חיפה שישייה במשחק בית במסגרת הליגה. אז זה קרה במשחק ביתי מול הפועל פתח תקוה ואתמול, שנה וחצי אחרי שהביסה אותה 0:5 בקרית אליעזר, החבורה של אריק בנאדו חזרה להביס גם את רמת השרון עם 0:6 מוחץ. השמחה בקרב השחקנים אתמול הייתה מאופקת, אולי בעיקר בגלל הידיעה שניצחון של מכבי תל אביב בקרית שמונה עדיין לא משרת את המטרות שלהם.

"אנחנו באים כל משחק כדי לתת מאה אחוז, לתת משחק אטרקטיבי כדי שהקהל ייהנה", סיכם הבוקר טאלב טואטחה. "גם נגד מכבי תל אביב נתנו את המקסימום אבל זה מאחורינו, זה מה שצריך לעשות גם נגד קריית שמונה. אנחנו מקווים למעידה של מכבי תל אביב, נחזיק אצבעות לקרית שמונה". גוסטבו בוקולי שספג אתמול צהוב חמישי יוכל לשחק מול קרית שמונה, אבל ייעדר מול הפועל תל אביב, מולה אמור לשחק אדין צוצאליץ'. אנדריי פיליאבסקי ודינו אנדלובו ינסו להימנע מספיגת צהוב חמישי במשחק הקרוב כדי שלא ייעדרו מחצי גמר גביע המדינה ב-17 באפריל.

דינו אנדלובו מכבי חיפה עם כדור המשחק. אדריאן הרבשטיין
שינה את תכניות הרכש של המועדון. אנדלובו/אדריאן הרבשטיין

היכולת של אנדלובו הפתיעה אתמול רבים ביציע, אבל לא את אריק בנאדו, שכבר תקופה ארוכה מספר למקורביו כי מדובר באחד החלוצים האיכותיים בליגה. בשלב זה, אנדלובו שכבש רביעייה אמור להישאר בעונה הבאה ואם זה יקרה הוא עשוי לשנות מעט את תכנית הרכש של המועדון. בראש סדר העדיפויות של בנאדו נמצאים חלוץ, קשר מחליף לגולסה והרחבת הסגל לצורך המשחקים באירופה. בראש הרשימה נמצא החלוץ סטפן שצ'פוביץ'. חיפה תוכל להחתים זר משום שיתפנה מקום אחד לפחות במכסה בגלל העזיבה של דניאל הייבר. בקרוב מאוד צפויה שיחה בעניין שצ'פוביץ' ובחיפה סבורים שאם בנאדו יחליט להחתים אותו, החלוץ ישחק במכבי חיפה למרות אופציית הרכישה של ג'קי בן זקן. שלומי ארבייטמן יהיה רלוונטי רק במידה ולא יירכש על ידי מונס.

גם שמו של טוטו תמוז מהפועל תל אביב עלה, אבל בינתיים החלוץ מכוון לאירופה ואם יהיה שינוי חיפה תפנה אליו. דקל קינן יוזמן בקרוב לשיחה במטרה לסכם עימו על המשך ההתקשרות. למרות שהתכניות החלו, בחיפה הבהירו אתמול כי לא ייצמדו למדיניות של מכבי תל אביב, שמתכננת השקעה של עשרות מיליוני שקלים. "התכניות של קבוצות אחרות לא מעניינות ולא ישנו את המדיניות שלנו", הבהירו אתמול במועדון. "לא נשתולל עם התקציב גם בעונה הבאה". גם פי שיחות ראשוניות, ייתכן שהתקציב שגדל העונה יישמר רק לצורך הרחבת הסגל למשחקים באירופה.

לגבי משבצת הקשר 50/50, בנאדו אוסף נתונים על שחקנים רבים, ישראלים וזרים, אך כל זאת בהנחה שאייל גולסה אכן ייצא לאירופה. כל עוד חיפה לא תקבל הצעה אטרקטיבית עליו, היא לא מתכוונת להחתים קשר בכיר משום שסגל שלה יש כרגע את אביחי ידין, ג'אבר עטאא, גוסטבו בוקולי ותמיר כהן שאמור לעזוב. לירוי צעירי הרשים במשחק אתמול אך טרם הוחלט אם לממש את האופציה לרכישתו, משום שמדובר בסכום גבוהה יחסית (200 אלף יורו). דלה ימפולסקי ועודד אלקיים צפויים לעזוב יחד עם תמיר כהן, אבל התרת ההסכם עם האחרון אינה פשוטה כלל משום שהוא מחזיק בחוזה לעוד שנתיים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully