וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "תוצאה יפה. עכשיו נראה מה יהיה עם מכבי"

אריק בנאדו חגג את השישייה של מכבי חיפה, ומקווה למעידה של המוליכה. דינו אנדלובו: "המשחק הכי טוב בקריירה שלי"

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכה: מיכאל ברגמן

מכבי חיפה הביסה הערב (שלישי) 0:6 את עירוני רמת השרון, וסיפקה עוד הוכחה למכבי תל אביב: אנחנו מאחוריכם כל הדרך, ולא נוותר לרגע. זו שישייה ראשונה לחיפנים מאז 2007, כשדינו אנדלובו כובש רביעייה ומכפיל את מאזן הכיבושים שלו העונה.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
ממשיכים ליהנות. חיפה/אדריאן הרבשטיין

"0:6 זו תוצאה יפה", סיכם המאמן המנצח אריק בנאדו. "שיחקנו טוב מאוד, הראינו הרבה מהלכי כדורגל יפים והיה חשוב לנו לבוא בצורה כזו, אחרי המשחק מול מכבי תל אביב. שגם במשחק הזה, אגב, היינו עדיפים אך לא ניצחנו. באנו עם גישה מצוינת עם דרך, באה למשחק פחות מעניין מהקודם, אבל באה ונתנו הכול. גם רביעייה של שחקן זה לא דבר שרואים כל יום, ואני שמח בשביל דינו".

בנאדו התייחס כמובן גם לצימוק הפער ממכבי תל אביב לכדי שבע נקודות (זמנית, עד משחקם של הצהובים מחר בקרית שמונה): "נראה מה יהיה לגבי מכבי. אנחנו נשחק עד הסוף, ניתן הכול ורק בסוף נדע מה יקרה. הכול יכול לקרות. אנחנו את שלנו נעשה, וזה מה שחשוב. בואו נראה מה יהיה מחר".

כשנשאל המאמן לגבי המשך עבודתו בקבוצה ענה: "לא מעניין אותי חוזה, אני פשוט רוצה לנצח בכל משחק. אני רוצה שהחבורה שלי תיראה טוב כמו שהיא נראתה היום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מכבי חיפה דינו אנדלובו חוגג שער. אדריאן הרבשטיין
"המשחק הכי טוב בקריירה המקצוענית שלי". אנדלובו/אדריאן הרבשטיין

בני טבק: "אני מבטיח שננצח בשבת את בני יהודה"

דינו אנדלובו היה מחויך בסיום, לאחר שהכפיל את כמות שעריו העונה בליגה. "זה המשחק הכי טוב בקריירה המקצוענית שלי", אמר החלוץ. "אבל זה בזכות כל הקבוצה והמאמן שנתן לי את העידוד, גם כשלא כבשתי במשחקים האחרונים. אין לי שום דבר להוכיח לאף אחד. אני מוכיח דברים רק לעצמי, על המגרש. והיום זה היום - שמתי ארבעה כדורים ברשת, וזה מה שצריך להסתכל עליו".

המגן טאלב טואטחה הוסיף: "לא היה משחק כזה קל. באנו ונתנו 100 אחוז. הזענו הרבה בשביל להשיג את התוצאה הזו. בגול שלי, שכמעט פספסתי, ירד לי הלב. אני עובד קשה באימונים, מקווה להשתפר ושנמשיך להיות אטרקטיביים כדי שהקהל יהנה".

"זה היה ביזיון", אמר בכעס מאמן רמת השרון, בני טבק. "לא רציתי שניראה ככה. זו היתה בושה. במשחק הבא ישחקו השחקנים שירצו להילחם, ואני מבטיח: אנחנו ננצח ביום שבת את בני יהודה. אני מבטיח שננצח במשחק הבא".

בני טבק מאמן עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
"זה היה ביזיון". בני טבק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully