וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: פוטר מאמן ראטגרס שהתעלל בשחקניו

צפו: מייק רייס, דחף, בעט וקילל את שחקניו במהלך האימונים, ופוטר לאחר חשיפת הוידאו. המאמן: "משפחתי מתביישת בי"

מי שחשב שאחרי בובי נייט האגדי, שהיה צועק ודוחף את שחקניו, ליגת המכללות תישאר רגועה ושקטה ככל הנראה לא פגש את מייק רייס, מאמנה של ראטגרס. רייס ידוע כמאמן חם מזג, אך וידאו חדש שהראה כיצד הוא מתנהג באימונים, כשהוא דוחף ומקלל את שחקניו וזורק עליהם כדורים, הוביל הערב (רביעי) לפיטוריו מהאוניברסיטה.

הקטע באדיבות ESPN ישראל - www.espn.com

מאמן ראטגרס מייק רייס. GettyImages
אסור לדחוף ולקלל קצת? רייס/GettyImages

"אני רוצה להתנצל על הכאב והקושי שגרמתי לו", אמר הערב המאמן המפוטר במסיבת עיתונאים, לאחר ההודעה של ראטגרס. "אני אף פעם לא אשתמש בניסיונות שלי להשיג יכולת טובה יותר משחקניי כתירוץ להתנהגות כזאת. איכזבתי כל כך הרבה אנשים: את השחקנים שלי, את ההנלה, אוניברסיטת ראטגרס, האוהדים, המשפחה שלי שיושבת בבית ומתביישת באביהם".

רייס המשיך ואמר: "זה מטריד, אבל בזמן כלשהו אנסה להסביר. כרגע אין מקום להסבר למה שנראה בסרטונים הללו. אין תירוץ. טעיתי, ואני פשוט רוצה להגיד לכולם שהאמינו בי שאני מצטער מעומק ליבי". הוידאו המדובר צף אל פני השטח לאחר שעובד לשעבר באוניברסיטה העביר עותק מהקלטת למנהל האתלטי של ראטגרס, טים פרנטי כבר בחודש נובמבר, שנה שעברה. פרנטי טען כי הוא החל לחקור את האירועים בעצמו, והשעה את רייס לשלוש משחקים, קנס אותו ב-50 אלף דולר, ואף שלח אותו לסדנאות להתמודדות עם עצבים.

פרנטי אף שכר לדבריו חוקרים פרטיים שיעקבו אחרי ההתנהגות של המאמן, אבל נראה שחשיפת הסיפור בטלוויזיה היתה זו שהובילה לבסוף לפיטוריו של רייס. "אני אחראי על ההחלטה לנסות ולשפר את התנהגותו של המאמן רייס", אמר פרנטי. "חשבתי שזו הדרך, אבל טעיתי". לא פחות מחמישה שחקנים החליטו לעבור אוניברסיטה בעקבות התנהגותו של רייס, שעתה ינסה לטהר את שמו, במטרה לשמור על הקריירה שלו בחיים.

צפו בוידאו שהוביל לפיטורי המאמן:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully