וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיח טרים: "השופט הזה נוראי, הוא פחד מריאל מדריד"

גלטאסראיי הובסה 3:0 במדריד, פתיח טרים רתח מזעם. מוריניו מזהיר מהגומלין, ושולח מסר לקסיאס: "לופס בכושר טוב יותר"

אחרי שני קרבות הטיטאנים ביום שלישי בין ברצלונה ופריס סן ז'רמן ובאיירן מינכן ויובנטוס, הושלמו אמש (רביעי) המשחקים הראשונים ברבע גמר ליגת האלופות, עם שני משחקים מרתקים נוספים. בספרד, ריאל מדריד חגגה והשיגה מקדמה משמעותית לקראת הגומלין בטורקיה לאחר 0:3 על גלאטסראיי. מלאגה אירחה את דורטמונד והשתיים נפרדו בתיקו 0:0, שמיטיב בעיקר גם הקבוצה הגרמנית.

ז'וזה מוריניו, מאמן ריאל מדריד. רויטרס
יכול לבוא בראש שקט לגומלין. מוריניו/רויטרס

ריאל, כאמור, יוצאת בסיום הערב הזה עם חיוך גדול על השפתיים. הבלאנקוס חגגו על חשבון גלאטסראיי, כבשה שני שערים מוקדמים במחצית הראשונה ושייטה כל הדרך ל-0:3 קל לרווחתם של אלפי האוהדים שמילאו את הסנטיאגו ברנבאו. כריסטיאנו רונאלדו העלה את הבלאנקוס ליתרון כבר בדקה התשיעית והפך למלך שערי ליגת האלופות העונה עם תשעה כיבושים, ואילו קרים בנזמה הכפיל בדקה ה-29, ורשם גם כן ציון דרך עם שערו ה-18 בליגת האלופות במדי ריאל מדריד, שהקנה לו את המקום השלישי והמכובד בטבלת הכובשים של הבלאנקוס.

גונסאלו היגואין המחליף סגר עניין עם נגיחה נהדרת בדקה ה-73, וריאל נראית בדרכה הבטוחה לחצי הגמר זו העונה השלישית ברציפות. אם מוריניו אכן יעפיל בסופו של דבר, הוא ישתווה לסר אלכס פרגוסון עם שבע העפלות לחצי הגמר - המספר הגבוה ביותר כיום.

ז'וזה מוריניו, מאמן ריאל מדריד אמר בסיום: "ידענו שגלטאסראיי קבוצה טובה עם חלוצים נפלאים, אבל שיחקנו טוב מאוד מבחינה הגנתית. מנקודת המבט שלי, עשינו הגנה טוב מאשר תקפנו. יכולנו לכבוש עוד שערים, אבל החמצנו די הרבה".

לקראת משחק הגומלין, מוריניו נשמע זהיר מאוד למרות המקדמה המשמעותית איתה ריאל תגיד: "אם נכבוש שער אחד הגומלין, הם יצטרכו להבקיע חמישה כדי להעפיל אבל בכדורגל ראיתי כבר דברים מדהימים, ושום תרחיש לא מפתיע אותי. איסטנבול זה מקום שמאוד קשה לשחק בו, הם יילחמו חזק מאוד נגדנו".

מוריניו גם שלח עוד מסר לאיקר קסיאס, ורמז ששוער נבחרת ספרד יישאר על הספסל בקרוב. "דייגו לופס בכושר יותר טוב משל איקר", אמר מוריניו, לופס שיחק טוב מאוד 13 משחקים ב-70 הימים האחרונים, איקר לא שיחק בשום משחק. אין שום ספק מי נמצא בכושר יותר טוב".

קשר ריאל מדריד צ'אבי אלונסו סיכם: "העונה הזו ציפינו לליגת האלופות. אנחנו עושים התקדמות יפה, אבל עדיין יש לנו כמה משחקים לנצח. אני שמח מאוד שגם בנזמה וגם היגואין כבשו, אלו חדשות נהדרות בשבילנו. זו התוצאה שרצינו. לכבוש שלושה שערים ולא לספוג זה מצוין אבל בכדורגל הכל יכול לקרות. אנחנו חייבים להיות מרוכזים גם בגומלין, זו ליגה מאוד תחרותית וקשה".

אנחל די מאריה, קשרה של ריאל אמר בסיום: "אנחנו מאוד שמחים לנצח בצורה כזו. בבית אנחנו חזקים, אבל אנחנו צריכים להיות זהירים בגומלין. כל הקבוצה היום עשתה עבודה טובה, מדייגו לופס ועד לחלוצים. אנחנו יודעים שגלא' קבוצה חזקה בביתה. לא יהיה קל בטורקיה".

גונסאלו היגואין שחקן ריאל מדריד. רויטרס
הקדיש את השער לפפה. היגואין/רויטרס

גונסאלו היגואין, החלוץ שכבש שער ראשון העונה במדי ריאל באלופות: "ידענו שנצטרך לשחק בגומלין בטורקיה וקשה מאוד לשחק שם. לכן שיחקנו מאוד חזק היום כדי להשיג תוצאה טובה. אנחנו שמחים מאוד עם התוצאה הזו. פפה אמר לי שאני הולך לכבוש כשישבנו ביחד על הספסל וזו הסיבה שהקדשתי לו את הגול".

פתיח טרים, המאמן המאוכזב והצבעוני של הטורקים, הביע את אכזבתו: "למרות כל העבודה הקשה והאימונים שערכנו לקראת המשחק, לא ציפינו לספוג שערים כאלה. צריך לצמצם טעויות במשחקים כאלו. ריאל מדריד היו דומיננטיים ואפשר להבין זאת".

טרים גם תקף את השופט. "אם אתה לא יכול לראות פנדל ברור מנגיעת יד, אתה לא צריך להיות פה", אמר על הנורבגי סווין אודבר מואן, "כולם אומרים פנדל, אבל השופט? לא אומר כלום. האם הוא ניצח אותנו? לא. אבל הוא עשה כמה שריקות בחלקים חשובים. ריאל מדריד לא צריכה עזרה מהשופטים, אבל השופט הזה פחד מריאל מדריד. לא אוהב לדבר עחל שופטים, אבל הוא היה נוראי".

נורדין אמראבאט, קשרה של גלטאסראיי אמר בסיום: "כמובן שלהפסיד 3:0 זו תוצאה לא טובה. היו לנו מצבים, אבל לא ניצלנו אותם. בכל מקרה אנחנו ניתן את הכל בגומלין בטורקיה לעיני הקהל הנהדר שלנו".

מריו גצה שחקן דורטמונד מחמיץ מול ווילי קבאז'רו שוער מלאגה. AP
הגיבור האמיתי של הערב. קבאז'רו הודף עוד ניסיון של גצה/AP

בקצה אחר של ספרד, באנדלוסיה, אירחה מלאגה את דורטמונד וקיוותה לעוד נס שיחולל המאמן מנואל פלגריני, שלקח את ויאריאל לחצי הגמר בעונת הבכורה שלה בליגת האלופות ב-2006. אלא שהקוסם האמיתי של הערב היה דווקא שוער מלאגה, ווילי קבאז'רו, שסיכל פעם אחר פעם את נסיונותיהם הרבים של שחקני דורטמונד להשיג שער חוץ יקר. למרות זאת, ה-0:0 שהשיגה בסיום לא מעמיד אותה במצב טוב לקראת הגומלין בגרמניה.

מריו גצה הנהדר הגיע לכמה וכמה הזדמנויות הבקעה אצל החבורה של יורגן קלופ, אך לא הצליח להכניע את קבאז'רו. לפחות הם יכולים להתנחם בעובדה שעוד לא רשמו ולו הפסד אחד העונה בליגת האלופות.

מריו גצה התייחס גם לתצוגה שלו: "הייתי יכול להבקיע היום לפחות פעם אחת ולתת מקדמה גדולה לחברים ולקבוצה. חבל שלא הצלחתי לעשות את זה. למרות זאת, אנחנו עדיין חייבים להיות מרוצים ומסופקים מהתוצאה הזאת, ומצפה לנו עדיין משחק גומלין, כמובן".

קשר דורטמונד אילקאי גונדואן אמר בסיום: "ייצרנו מצבי הקבעה טובים במשחק חוץ. למריו (גצה) היו שלוש או ארבע הזדמנויות הבקעה שבדרך כלל הוא מבקיע לפחות אחת מהן. חבל שזה הסתיים ככה, אבל גם חשוב ששמרנו על רשת נקייה".

השוער ווילי קבאז'רו היה המצטיין של מלאגה ואמר בסיום: "הערב זה היה התור שלי להופיע. בואו נקווה שזה יהיה שווה משהו בעוד שבוע. לא הצלחנו להבקיע, אבל נראה מה נוכל לעשות בגומלין. יש לנו עוד זמן ללמוד אותם, בתקווה שנצליח להשיג תוצאה טובה בגרמניה". על החיסורים של ווליגטון ומנואל איטורה המוצהבים בגומלין, אמר השוער: "אני בטוח שמי שיחליף אותם יעשה עבודה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully