וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: אליצור רמלה עלתה לגמר הפלייאוף

הקבוצה של עדן ענבר ניצחה 79:84 ברמת השרון והשלימה 1:3 בחצי הגמר, בדרך למפגש עם אשדוד בגמר. צ'ונס הצטיינה

אחרי שמכבי אשדוד תפסה את מקומה בגמר הפלייאוף בליגת העל לנשים כבר לפני מספר ימים, השלימה הערב (רביעי) גם אליצור רמלה את המשימה שלה, כשגברה 79:85 על רמת השרון, וניצחה 1:3 בסיכום סדרת חצי הגמר. עתה תנסה הקבוצה של עדן ענבר לעשות את הבלתי אפשרי העונה - להנחיל לאשדוד הפסד - ואולי להפתיע ולסיים את העונה הזו עם תואר ביד. סדרת הגמר תיפתח ביום שני בשבוע הבא (ה-8 לחודש) באולם באשדוד.

עדן ענבר מאמן אליצור רמלה עם עדני דגן מאמן מכבי אשדוד. קובי אליהו
ניפגש בגמר. ענבר ודגן/קובי אליהו

השחקניות של אורנה אוסטפלד נתנו רבע ראשון התקפי מצויין, בסיומו הוליכו 22:25, בעיקר הודות למשחק טוב של קרטר וברילנד. הייטאוור לא נתנה למארחות לברוח, ואל המחצית ירדה רמלה בפיגור 3 בלבד. ברבע השלישי הצליחה הקבוצה של עדן ענבר להשלים מהפך, ועם ריצת 13:23 הגיעה לרבע האחרון ביתרון 7.

רמת השרון לא הרימה ידיים, ועם ריצת 0:9 נהדרת ברבע הרביעי תפסה מחדש את היתרון ועלתה ל-72:73. צ'ונס הגיבה עם ארבע נקודות רצופות, ברילנד ענתה עם סל ועבירה, וחצי דקה לסיום זה 79:80 לרמלה, עם כדור אצלה ביד. ג'יימס קברה שתיים מהקו, והמארחות הלכו לגריי-לאוסון, שמשום מה חיפשה לחדור, החטיאה, ורמלה חגגה עלייה לגמר הפלייאוף.

צ'ונס הוליכה את קלעיות רמלה עם 22 נקודות והוסיפה גם 5 ריבאונדים, הייטאוור רשמה 17, 6 אסיסטים ו-4 ריבאונדים בעוד אפשטיין וג'יימס תרמו 16 נקודות כל אחת. את קלעיות רמת השרון הוליכה ברילנד עם 23 נקודות ו-7 ריבאונדים.

קטיה לויצקי שחקנית אליצור רמלה. ברני ארדוב
יצליחו להדהים את אשדוד? לויצקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully